Prachtige hengst Ysbrand ITP: móoie foto's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Prachtige hengst Ysbrand ITP: móoie foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 19:53

Afgelopen 27 april vond ik het eens tijd voor een goede 'opknapbeurt'. Dat doe ik meestal in de lente, vanwege vaak de dikke klitten los haar en de daarin gedraaide klonten opgedroogde modder Vork
Ik besloot om de moeilijkste niet voor het laatst te bewaren, dus begon met Ysbrand. Die overigens wel erg lief was en zich ontzettend goed gedroeg Ach gut

Ysbrand is ons eigen 'fokproduct', afkomstig uit onze merrie, vader = Grandioso v. Wegdam. Vandaag is hij precies 2 jaar geworden. Haha!

Na wat uren plukken, borstelen, rossen, kammen en uitpluizen zag hij er al heel wat beter uit. Aanvankelijk was mijn plan in iedergeval om zijn staart en manen even te wassen, maar toen ik alles had uitgeborsteld bleek dit in zijn geheel niet nodig; alles was nog zéer mooi wit! En dan te bedenken dat ik hem een jaar geleden voor het laatst heb gewassen.

Ik heb eigenlijk al besloten om hem te verkopen, omdat we echt teveel pony's op de wei hebben momenteel. Ik had mijn keuze dus op hem laten vallen om hem te verkopen, en onze andere hengst (Zijn 3-jarige volle broer Cupido) te behouden. Maar nu slaat de twijfel toch wel een kléin beetje toe..., hij is ineens zóooooo mooi Bloos
Geinteresseerden die een goed bod hebben en een goed tehuis te bieden hebben, mogen natuurlijk altijd via pb reageren

Vandaar dat ik jullie maar al te graag laat meegenieten. Ik heb helaas geen foto's van vóór de opknapbeurt, maar geloof mij maar; hij zag er echt níet uit, met al die grote klitten en modderklonten onder zijn buik Clown Koe

Goed, beginnen we met de meest fantastische, spectaculaire, ubergave foto EVER Haha! Met alle dank aan xElienx:
Afbeelding

Dan wat foto's van eigen makelaardij (ik heb helaas niet zo'n superdeluxe camera, helaas)

Eerst maar eens een lekker kontje met mooie, lange staart Vingers aflikken
Afbeelding

Lief koppie met een kuifje door de wind
Afbeelding

Afbeelding

Hij speelt soms ook graag voor ezel....... lekker dutten in het zonnetje
Afbeelding

Foto vanaf de andere kant, belichting is stuk minder hier...
Afbeelding

Even een 'stand'foto; let vooral op die plukken haar op de grond, was overigens nog lang niet alles, het meeste lag nl. buiten de foto.... Bloos
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog een aantal foto's die xElienx heeft gemaakt, waar ik bij moet vermelden dat op het tijdstip van het maken van deze foto's het al schemerig was, dus de kwaliteit is niet ál te best...... maar evengoed zijn ze best mooi
Afbeelding

Afbeelding

Jammer, wel erg donkere foto. Maar moet je eens zien hoe attent hij hier staat Lachen
Afbeelding

Ook hier weer ietsje donker, maar hij stond net als een échte dekhengst Bloos
Wie weet ligt er nog wel een hengstenkeuring NSPS voor hem in het verschiet.
http://www.magix-photos.com/mediapool11/81/91/25/40/2D/7C/11/DC/AF/BA/9A/6A/52/48/50/68/oma/10/320C4D8016BD11DD957FF8DE52482077.jpg

2 leuke hoofdfoto's (flits in combi met schemer maakt dus zulke oogjes Knipoog )
Afbeelding
Afbeelding

Dan besluiten we met een foto van precies 2 jaar geleden; 30 april 2006 Lovers
(Toen was hij nog lief & schattig Duivel )
Hij was bij de geboorte al véel lichter dan dat ze normaal bij ons geboren worden, is inmiddels wel een beetje bijgekleurd, maar is toch aanzienlijk lichter van kleur dan de rest van de veulens.
Afbeelding

Elinaa

Re: Prachtige hengst Ysbrand ITP: móoie foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:52

tip voor als je weer hebt besloten een pony te verkopen: niet meer gaan tutten!! ik ken het probleem Bloos dan slaat idd de twijfel toe want ow jee straks spijt en hij is toch wel erg leuk en lief..

maar hij is idd erg mooi Ja (sorry nu twijfel je nog meer zeker)

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 22:08

1ste foto is gemaakt met gevaar voor eigen leven Nagelbijten / Gniffelen hahaha.

mij lijkt het ook het beste om hem te verkopen (maar dat wist je al Knipoog ). t is lastig, ik weet het......

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 09:27

oeh...ook ik snap dat je nu bent gaan twijfelen Joyce....vind 'm ook erg mooi! (dus net als Elina, zeg ik ook maar sorry Knipoog )

smeerpudzj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 10:12

wat een leuk beestje zeg !!!
mooi koppie !! Knipoog

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:39

Ha, ik dacht al dat ik wat gemist had, dacht bij de eerste foto's dat het een Haflinger was met een fijn koppie!

Hij ziet er super uit, ik vind hem gaaf!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:03

zo hij ziet er echt mooi uit joyce! hij is ook flink aan 't groeien, vergeleken met vorig jaar, hihi! vergeleken bij jouw tweejarige is Snatje inderdaad een dunnetje, WHAHA!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:29

hoe groot is Ysbrand eigenlijk.

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:35

mooie foto's joyce!!

CKC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 23:06

mooi paardjee!!:D