Onze lieve Sabientje is gisteren op de foto (met dank aan Kimmie261) geweest, ze heeft zich van haar beste kant laten zien. Ze is nog niet helemaal uit haar wintervacht, dus kijk daar even doorheen:
Die is leuk geworden zeg, heb alleen een tijd terug een foto gezien van toen ze nog jonger was. Die groeit nog wel een beetje, ziet er in ieder geval goed uit.
mooie meid en ze ziet er volwassener uit dan de onze, zeker weten!! heb er ook zo eentje, eind dit seizoen word ze 3 maar ze ziet er een jonge 2-jarige uit, we hebben echt vanalles geprobeert maar ze blijft iel en 'kinds' uitzien MAAR superlief!!!
mooie meid hoor! En ik herken het jeugdige.Youri is volgende week officieel 3 jaar maar je zou zeker niet zeggen dat hij bijna 3 is. Als enige van zijn groep is hij nog overbouwd en ziet ie eruit als een pony Komt wel goed met Sabina, ook gewoon een laatbloeier
Ik ben toch wel blij dat er meer zijn met een 'kinderlijk' paardje. Ik begon al aan mezelf te twijfelen, misschien doe ik wat fout....maar het komt vaker voor dus.