) dus maar niet gereden, maar lekker vrij laten springen...Die clown ging natuurlijk helemaal uit zijn plaat, waardoor ik volgens mij net zo goed had kunnen rijden, maar toch

Natuurlijk heb ik foto's gemaakt van het springen. Wel lachwekkend hoor, want hij is echt zo'n kluns

Oh en verder; Puce is een 11-jarige ruin van Burggraaf en ik rij hem nu 4,5 week. Voor de mensen die mijn topics nog niet gezien hebben; Nadat ik een paar jaar al niet meer durfde te springen ben ik nu met Puce weer begonnen!

Hij is nog steeds te dun, maar hij krijgt echt veel voer opt moment. Dagen dat we met em aan de slag zijn krijgt hij ook nog extra, maar d'r komt maar weinig bij aan...
Vrijspringen vond hij helemaal geweldig. Na de sprong galopeerde hij door tot de hoek, waar hij zich snel omdraaide om hem vervolgens van de andere kant te nemen en zo ging hij steeds heen en weer

Achterbeen gebruik?

Sjeezen aan de andere kant

Braaf wachten terwijl de hindernis wordt aangepast

Tot we eindigden bij ruim 1.15m, hij kwam er lekker charmant overheen, aangezien hij weer persee de bocht af moest snijden om er te komen

Hij had zich zo druk gemaakt dat hij redelijk aan het zweten was. Dus hebben we nog een lekkere wandeling met em gemaakt om uit te stappen

Vond het wel gaaf om te zien met hoeveel gemak die knol over die hindernissen gaat. Binnenkort met hem toch eens onze 70cm verbeteren!