Ik wil jullie voorstellen aan mijn paard, haar volledige naam is Estrella de Luna, maar aangezien dat niet zo lekker roept is het gewoon Estrella.
Estrella is 18 jaar en bij ons in de familie gekomen toen zij 3 was. Estrella was van mijn broer, ik heb haar nu sinds 2 jaar ongeveer.
Aan Estrella zit een heel verhaal vast, het eerste jaar mocht ze lekker genieten van de volle weide en de aandacht, daarna ben ik rustig aan gaan opbouwen. Begin dit jaar ben ik met haar gaan lessen bij de vereniging en dit vind ze geweldig!!
Er mogen nog heel wat kilo's bij, maar we zijn op de goede weg en ze zit lekker in haar vel.
Deze foto's maakte ik afgelopen week, de paarden gingen op stal. Ik heb haar lekker gepoetst en daarna even los gegooid in de bak. En alsof ze nooit buiten komt, zo was ze aan het rennen en aan het gek doen

(Maar een feit is dat ze iedere dag, de hele dag lekker buiten staat met haar vriendjes
)

Rustpauze

En weer lekker door racen

Ze staan niet helemaal op volgorde en jammer genoeg is de kwaliteit ook niet super... maar ach.. ik geniet van de foto's waarop mijn paard lekker aan het rennen is

, veel plezier en succes met het lessen.