Vandaag terug mijn 1ste ritje gemaakt !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Quinzy

Vandaag terug mijn 1ste ritje gemaakt !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 20:00

Zoals velen wel weten ben ik op 7dec 2007 geopereerd ivm borstkanker ( [MW] Dan hoor je plots dat je misschien kanker hebt... ) maar ondertussen voel ik me prima en vandaag scheen hier de zon en tjonge wat kriebelde het toch ik wilde terug gaan rijden !!
Allereerst vanmorgen de heren gaan voeren en behandelen met imaverol ze hebben een schimmeltje opgelopen Verward
En Déclan blijft maar groeien zelf de veearts vond em groot hij is nu denk ik zo groot als Dyco en nog geen 2 !
Afbeelding
Afbeelding
Dyco stond weer lekker te glimmen in't zonnetje. moet je eens zien hoe fel zijn sokken al teruggroeien !
Afbeelding
Elkaar plagen is toch zo leuk he :twisted:
Afbeelding
En daarna buikje rond eten Tong uitsteken
Afbeelding
Daarna zijn mams en ik naar Sweety en Dinky Toy getrokken. Alleen gaan rijden durfde ik nog net niet omdat ik niet wist hoe het zou voelen aan mijn buik. Dus mams Dinky mee op sleeptouw Haha!
Of Dinky mams :twisted:
Afbeelding
Afbeelding
Onderweg kwamen we 2 andere ruiters tegen en een wei met een vreemd paard. Tjonge je moest Dinky Toy meemaken mams had echt moeite hem te houden helemaal hegst hahaha !! Ja in de lente vliegen die balletjes toch hoor !
We hebben vooral gestapt en eigenlijk ging het heel goed maar geen spectaculaire foto's dus Lachen
Afbeelding
Cap terug opzetten.
Afbeelding
Jummm Grasje !!
Afbeelding
We hebben de rit afgesloten met een drafje en zelf een galopje ! Het ging heel goed maar ik voel mijn buik nu wel dus ik denk dat er maar 1 ding opzit en das meer gaan rijden Tong uitsteken Die spieren moeten terug getraind worden :lol:

coydog

Re: Vandaag terug mijn 1ste ritje gemaakt !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:07

Heerlijk dat je weer bent gaan rijden, geniet er maar van ( ook van je spierpijn Knipoog )

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:09

Lekker hoor dat je weer je eerste ritje hebt gemaakt.
En je Ma dus op sleepttouw hihih

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:10

Heerlijk dat je weer gereden hebt, Quinzy, je hebt er ongetwijfeld enorm van genoten. En Sweety doet vast wel erg voorzichtig met je Knipoog .
Dinkie Toy is wel een scheetje, hoor ! Lovers

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:13

Hihi je kan jezelf dus weer gaan trainen *LOL*
Leuk dat je ma even mee ging met Dinky!