Ik dacht vandaag, laat ik eens een dagje Bart fotograferen. Maar dat ging nog niet makkelijk. Ik werd de hele tijd achtervolgd door een wit welshje die aandacht wilde = camera aanstootte, en voor ik het wist wilde er drie andere paarden ook op de foto... maar ik heb mijn best gedaan...

Onderwerp van de dag: Bart, 13 jaar oud, resideert in groepsstal.

Bart besloot dat hij honger had, en keek of één van de twee voederstations vrij was. Helaas was er net spits, dus had hij even pech.

Niet meteen uit het veld geslagen bleef hij trouw wachten, genietend van zijn mooie schone staart die zijn baasje met bloed zweet en tranen wit had weten te krijgen...

Helaas was Levano niet zo onder de indruk van Bart's knappe verschijning en vroeg Bart vriendelijk weg te gaan, omdat Levano al langer in de rij stond...

Enigszins ontmoedigt nam Bart het hazepad om te zien of er wat te snacken viel bij de hooistations... (die staart! Kijk naar de staart! *swoon*)

Het was nogal een drukte van jewelste op de zandvlakten. Het gerucht ging dat er een nieuw koppel was gevormd onder de paarden. Bart was niet zo geïntresseerd dus hij liep verder...

Na een hap en een snack zag ons onderwerp van vandaag dat zijn personeel nog steeds elke stap die hij zette fotografeerde en vroeg of het echt nodig was...
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... GP0164.jpg
18+ !!! Plotseling hoorde wij een vreemd gesnuif en getrappel achter ons, en wij waren hoogstverbaasd om te zien dat er zekere primaire instincten bij bepaalde paarden naar boven waren gekomen. Bart rolde met zijn ogen en liep verder, al zeggende dat hij het apart vond dat sommige paarden 'back to the wild' wel erg letterlijk namen. Voor ons was het perfect materiaal om te laten zien dat paarden in de hit-actief zich echt als paarden kunnen gedragen...

Terug bij het voederstation, de rij was alleen maar langer geworden...

Maar soms sta je tegen een overmacht/kwaadaardige heks en moet je maken dat je wegkomt...

En zo daalde er weer een weldadige rust in de hitactief, en kon de dag besloten worden met wat geknuffel en gestoei. *wijst naar die witte staart links bovenin* Daar ging ons object van de dag, moe maar voldaan.

Was wel een enerverend dagje hit moet ik zeggen