@ziggy_janet: Ja het gaat eigenlijk heel goed met me. Ik heb zelden pijn. s'nachts ligt het wel nog steeds moelijkmaar dat zal nog wel even zo blijven. Mijn buik rekt ook nog en mijn arm kan nog niet alles zoals vroeger maarja we komen er wel 
@Evelli: Indd maar dat is zo moeilijk je rustig houden als je je niet ziek voelt
De arts heeft me er ook nog eens op gevezen dat ik echt niks mah heffen of tillen nog steeds niet. Ze zijn verwonderd dat je op 1 maand tijd bijna niks meer aan me ziet (met kledij aan natuurlijk) maar mensen die het niet weten kunnen zo niks meer aan me zien 
@nickyu: Nog eens 5 weken? Zo lang? Ik dacht 6 weken in totaal van na de operatie? Morgen is het precies 1 maand geleden dus ik was al aan't aftellen nog 2 weekjes :p
@Snowdon: Ik ben ook al bij Sweety en Dinky Toy geweest maar meestal 1 plaats per dag anders is het nog wat zwaar. Misschien dat ik er zo weer even heel ga met camera als ik een slachtoffer vind :p
Het manegepaard Nervus is indd overgenomen door mijn vriendin maar hij staat wel nog op een huurweide van mij dus die kan ik ook nog altijd gaan opzoeken. Dat heb ik wel nog niet gedaan. Hij is zo groot en heeft geen respeckt voor mensen (wat te begrijpen is na 17 jaar manege) maar hij zou me zo omlopen
Ik was ook echt verwonderd dat zijn sokken zo snel teruggroeien is de mok bij Snow helemaal weg nu? Bij Dyco nog steeds niet 
Déclan is indd een zotte clown en erg groot maar vraag me niet juist hoe groot want heb ze niet gemeten en heb geen meetstok.
@Pellie: Dyco zijn sokken zijn afgeknipt voor de mok. Déclan niet hij heeft zelf redelijk veel sok nu. Het begint nu pas te groeien. Hoewel hij bij manen en staart dik begroeid is blijven voorpluk en sokken wat achter. Maar het groeit wel. Sokken als Dyco zal hij echter nooit krijgen :p
Is dat die thee die je hij Huppa.nl koopt ? Op basis van kruiden?
@Yinari: Ik ben 1.65m ze zijn redelijk groot denk ik
Vooral Déclan want ik is nog maar 1.9 jaar.