Hij knapt echt heel snel op, kun je zien wat een beetje hooi al niet kan doen!
Hij ziet er nu al een heel stuk gezonder en voller uit dan vrijdag.
Vanavond ben ik even met hem aan het tutten geweest, eerst mocht hij toekijken hoe ik Bas en Tom vertroetelde en poetste, wat hij erg gezellig vind, en daarna was hij aan de beurt. Eens even een fatsoenlijk nieuw halster om. Lekker uitgebreid gepoetst, hoefjes gekrabt,maantjes gedaan, wormenkuurtje erin ( durfde ik vrijdag niet meteen aan omdat hij zo aan de dunne was, nu heeft hij stevige mest dus wormenkuurtje blijft ook wel hangen )
Hij vond alles prima en was lekker vrolijk.
Toen heb ik gauw even de stoute schoenen aangetrokken en hem een zadeltje opgelegd. Wel eerst een dekje om te kijken hoe hij reageerde maar hij geeft echt nergens om. Toen zadeltje erop, maakte hem ook niet uit. Singeltje vast was een beetje vreemd, hij keek even om : "Wat doe je?"..." en dat was het ook. Heb eventje met hem door de stal heen en weer gestapt en het er toen weer afgehaald. Gewoon puur even voor de omgang en aan zoveel mogelijk dingen wennen gedaan. Voor er echt op gezeten gaat worden moeten eerst zijn hoeven beter zijn en hij zelf nog verder op conditie zijn.
Hier wat foto's van Panter die hard op weg is weer een knappe vent te worden!
Zn stoere koppie met mooi zwart halster, steekt mooi af

Je ziet hem met de dag opknappen, hij wordt wat ronder en zn vachtje wat zachter en pluiziger

En even stoer doen met het zadeltje op, staat hem chique

Hoi! Zadel ?! Waar dan ?!

Ik voel niks, ik zoek wat eetbaars...

Hij begint te weten dat hij mooi is

Even zoenen met veulen Zanneke

In zijn geval vind ik het ronde hooibuikje mooi

Veulen Zanneke is zo liefff!

En, vinden jullie hem ook al knapper ? Hij straalt zowiezo veel meer uit vind ik, het is echt een heel vrolijk kereltje die geniet van aandacht. Heel ander manneke dan de lusteloze trieste pony die ik vrijdag van het hek plukte...

wat een super mooi beessie !!