Dyco heeft altijd last gehad van mok.
Voor ik em kocht stond hij vaak maanden in de mest tot zijn knieen dus niet verwonderlijk.
En iedeen weet eens mok bijna altijd mok.
Vaak was het minder na behandeling dan weer terug. Ik wilde Dyco zijn mooie dikke sokken echt niet knippen. Maar nu heeft hij echt weer een opvlakkering om U tegen te zeggen de stakker.
Vorige week toen ik langs de paardenmelkerij ging zeiden ze ook dat hun hengst hier erg last van had ze hadden in juni zijn sokken nog geschoren maar daar zag je nu niks meer van dat was de doorslag !
Ik kreeg een creme van de da die ik nog niet geprobeerd had dus toch maar eens de knoop doorgehakt en alles eraf! Gruwelijk !! De eerste stukken had ik er echt hartpijn van.
Maar ojee wat een sokken !!! Zoveel zo dik ik bleef maar knippen aan 1 voet zeker 20 min! En mijn vingers verkrampten. Ik naar huis versterking halen mams natuurlijk ! Samen hebben we nog een uur geknipt voor de klus geklaard was !! Hier zijn de foto's !
Niet geschikt voor de zwake "tinkersokkenliefhebber" maag
1ste kale sok vanachter

Toen mams erbij gehaald voor versterking moet je zien wat een hoeveelheid !!

4 kale tinkervoeten

En smeren maar. Wat glimt hij mooi in de zon.

Totaalbeeld. Lijkt al bijna op een sportpaard

Toen vond Déclan dat Dyco genoeg aandacht had gehad hij wilde ook!
*"Mmm wat kan ik doen om de aandacht te trekken?"*

Jhaa ik pik de oude vuile stalhanddoek !

Oké jongen dan gaan we wat spelen!

Hij vond t allemaal prima liep ook niet weg als ik de handdoek afdeed hij vond t echt een leuk spelletje

KoekKoek nog !!

We maken er ineens een zadeldekje van.
Blé blé niks aan zegt Déclan en steekt z'n tong uit.

Zak vol sokken opruimen vonden ze leuk !
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F78XI44K.jpg