Helina met me beste vriendin

Trouwerij, buiten saampies wachten

Lekker Poetsen

knappert

Zo'n mak dier

wij 2e samen, door dik en dun!

Longeren

Longeren

dit is helina haar laatste dag :'(

de laatste (K)
Het verhaal zoals ik op mijn hyves had geschreven wil ik graag met jullie delen. dit heb ik gedaan om het van mij af te schrijven.
18-11-07 helaas overleden Helina
Zaterdag 17-11-07
Lieve helina,
ik mis jou mijn aller liefste schat, ben vanmiddag voor het laats bij jou geweest. gewoon vrolijk als altijd niet te weten dat je geen 24 uur te leven heb.
lievert jij hebt mij vertrouwen gegeven, jij heb mij geholpen in moeilijke tijden, jij was er altijd, jij luisterde altijd, jij die al mijn geheimen kent, jij die mij begrijpt, jij die mij niet in de steek liet, jij die ik nooooit meer zal vergeten.
wij hebben zo veel lol gehad, poetsen, knuffelen, kletsen, praten, huilen, rijden, longeren, spelen, krossen, springen, saampies fietsen, zonder zadel en zonder hoofdstel in het land! een team, niemand kon ooit tussen ons komen.
Een half jaar geleden was het zo ver, iemand kwam tussen ons in. bedreigingen keer op keer, veel verdriet en stiekem bezoekjes. jij die daar stond was altijd vrolijk! ondankt dat je maar een keer of 10 uit je stal ben geweest het laatste half jaar. een eenzaam half jaar zonder mij en ik zonder jou! ik miste vreselijk en jij mij!
wij horen bij elkaar, en daar komt niemand tussen, met tranen in mijn ogen schrijf ik dit omdat je moet weten hoeveel ik van je hou. jij bent mij alles echt alles!!!
vandaag kwam jou baas bij mij aan de deur en kwam even zeggen wat er was, jij bent ziek niks meer aan te doen. als ik nou toch was geweest dat laatste half jaar dan was het niet gebeurt, ik lette altijd goed op!
nu heb je het aan je pezen omdat je niet heb gelopen, gelukkig geen pijn en je weet van niks. ik wou dat ik geld genoeg had, dan had ik je mee genomen en je van je oude dag laten genieten maar helaas.
jij moet een jaar rust houden dan zou alles wel weer beter zijn, wel iedere dag uit je boxje en stappen enzo maar niet meer. na dat jaar mag je weer in het land en rennen maar nooit meer saampie hooguit zij aan zij! kon dat maar.
lievert je laatste uren zijn ingegaan, ik zal je nooit meer zien, nooit meer ruiken, nooit meer voelen, nooit meer spelen, rijden, knuffelen, praten enz enz. ik zal altijd van je blijven houden, zo veel als ik altijd de laatste 9 jaar heb gedaan!
sinds 06 - 11 - 2007, 9 jaar samen! wat een tijd he? gelukkig maar want je verleden was niet fijn.
ik hoop dat je het heel fijn gaat krijgen daar boven in de paarden hemel, en dat je zo af en toe nog aan mij denkt. als je maar weet dat ik je nooit laat gaan en dat ik je nooit in ruil! al je maar weet dat ik je niet vergeet en dat ik je voor eeuwig bij me zal dragen. lievert ik beloofje dat heilig. en als mijn tijd ook daar is dan kunnen we weer saampies zijn, en dan voor altijd.
het liefst zou ik je niet laten gaan, of het liefst samen. maar helaas ben ik hier nog een tijdje nodig dus onze wegen scheiden.
morgen,
ik hoop dat je er niks van merkt, ik hoop dat het gauw over is. en hoop dat je de kogel niet voelt. en ook hoop ik dat je niet lekker smaakt en dat ze je vlees lekker afkeuren!
jij mag niet gegeten worden, ik zal nooit paarden vlees eten, stel je voor dat ik jou moet eten nee dat kan ik echt niet lievert!
ik moet stoppen maar dat wil ik niet, als ik stop vergeet ik je misschien.
ik ga je heeeeeel erg missen mijn moppie, mijn lientje, mijn dikkertje, mijn schatje.
ik hou van je Franca
Zaterdag op Zondag nacht
Liefie ik van jou!
Vandaag gaat het gebeuren kan er gewoon niet van slapen, mijn meisje Ik hou echt onwijs van je liefie, is vergeet je echt never nooit niet
Ik heb niet tegen je gezegt wat er gaat gebeuren moppie, ik kon het gewoon niet zeggen. Ik dacht misschien word je dan wel onrustig en dat wil ik niet, lief ik hoop dat je er niks van merkt. sorry lievert sorry het spijt me.
Ik hou van je echt
Zondag avond
nou moppie je zal nu wel op de trailer staan, en denkt leuk wat gaan we doen
dit word je laatste ritje, en wel naar de slachterij in de omgeving van zwolle (geloof ik)
meisje ik heb zoveel van je kunnen genieten en wil nog zoveel met je doen. wat is 18 nou voor een leeftijd jij kan wel 30 worden. 1 april jou geboorte dag ben ik bij jou!
lievert ik ga nu ook nog opvakantie, het liefst bleef ik thuis en jou vas houden en niet weg laten gaan, liefie ik zou je niet mee laten nemen!
vanavond het liefste paard in mijn gedachten, je mag overal mee naar toe. ik ga je zooo missen lievertje slaap zacht.
liefs Franca je baasje
Dinsdag
lievert,
weet je nog wat ik gedaan heb op jou laatste levends dag....?
ik heb lekker een stuk van jou afgeknipt, van jou mooie manen het mooiste stuk en lekker lang
ik heb het nu in mijn handen en denk aan jou en ruik er aan, jou luchtje lekker. ik bedenk me nu dat ik je nooit meer zou kunnen vast houden, echt nooit meer
waarom jij, waarom wij
lievert ik kan wel lachen hoor. ik kan wel vrolijk doen, en ik doe gewoon dat doe ik allemaal voor jouw! mijn hartje is gebroken en kan wel janken maar dat doe ik niet dat zou jij ook niet doen in mijn geval.
tranen zijn er het laatste half jaar toch al veel gelaten. ik wou dat jou baas eens wist wat hij ons heeft aangedaan. gelukkig is hij niet op hyves en weet niet eens wat een pc is misschien laat ik dit ooit eens aan hem lezen zodat hij ook onze pijn voelt.
Ik hou van je schat ik vergeet je never nooit! jij bent mijn lieve paarden engeltje (groot, breed en dik paarden engeltje haha)
Ik ben er nog steeds kapot van en omdat enkelen hier op bokt helina kennen of mij kennen, en omdat Helina vaak in ITP was wilde ik dit graag nog voor haar doen!