Dit is de eerste keer dat ik paardenfoto's heb gemaakt met mn nieuwe camera, dus ik moet nog flink oefenen! Renee en Anita, ik hoop dat jullie ze leuk vinden!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit is de eerste keer dat ik paardenfoto's heb gemaakt met mn nieuwe camera, dus ik moet nog flink oefenen! 

Zien er erg goed uit!

Haar kleur is echt prachtig op die foto, kan ze wel 100x achter elkaar bekijken, ze zijn echt super mooi geworden! Ik hoop snel dat de cd binnen komt, zal het nu overmaken

Paoline schreef:Oja over Tommy, de pony vanaf foto 5, hij wás schoon, totdat hij ging rollen.
! Tevreden zelf ook? Vind dat je het netjes doet voor als je de camera nog maar zo kort hebt! Wilde het nog wat met het statief
?
!
nee heb het statief niet gebruikt, vind het totaal niet handig want je moet dan telkens met dat ding slepen en als ik een verticale foto wil maken duurt dat weer een tijd voordat dat statief wil meewerken, misschien dat het met rijfoto's fijner is, maar vandaag had het geen zin. 

HIHI