Ik lig nog steeds dubbel als ik er aan denk 
Het verhaal vooraf:
Ik studeer 3 maanden in Galway, Ierland. In al die tijd dat ik hier ben (2.5 maand nou) heb ik nog geen enkel paard van écht dichtbij gezien, laatst staan aangeraakt, laat staan gereden! Had al wel gebeld met een Equestrian Centre in de buurt, maar daar nooit weer wat van weer gehoord. 2 andere vriendinnen opgetrommeld, weer gebeld en we konden vandaag komen. Daar gingen we dan!
Eindelijk weer paardrijden!
We zouden een scenic trail gaan doen, ook geschikt voor beginners. Om 1 uur waren we daar, en er was net een hele bups kleine kindertjes op nog kleinere ponietjes aan het rondrijden. De ponietjes deden hun uiterste best om de hindernissen te omzijlen, terwijl de kindertjes hun uiterste best deden (getooid in mini capjes en laarsjes
) om de ponietjes óver de hindernis te krijgen
De les was over, en drie pony's werden achtergehouden. Jep, die waren voor ons! Ik mocht op een vos, Elvis. De grootste die er was
Afijn, opgestegen en al, kwamen er drie kinderen aan (12/13) met drie halstertouwen. Het zal toch niet?... Jep, de halstertouwen werden vastgeklipt, en wij werden uit de bak geleid. Misschien voor het stuk langs de weg? Gezien de manier waarop hier gereden wordt.. Nope, ook toen we van de weg af gingen bleven de halstertouwen eraan. Nou ja, bij Fee en Anne, ik mocht los!
Ik heb nog hele stukken gedraafd met Elvis. Het voordeel van vriendjes worden met het meisje dat je begeleid
Erg mooie omgeving, leuke pony maar wel erg.. beginnerig
Toen we terug kwamen kreeg ik de uitnodiging om nog vaker terug te komen, ik mocht dan voor mezelf in de bak
Er reed toen net een hele gave Tinker (
) rond, dus dat vind ik wel een aantrekkelijk iets! 
Hier de foto's! Allemaal gemaakt vanaf Elvis, behalve diegene waar ik ook op sta, die zijn door Holly/Molly/Hally (meisje wat mij begeleidde) gemaakt