Het verhaal vooraf:
Ik studeer 3 maanden in Galway, Ierland. In al die tijd dat ik hier ben (2.5 maand nou) heb ik nog geen enkel paard van écht dichtbij gezien, laatst staan aangeraakt, laat staan gereden! Had al wel gebeld met een Equestrian Centre in de buurt, maar daar nooit weer wat van weer gehoord. 2 andere vriendinnen opgetrommeld, weer gebeld en we konden vandaag komen. Daar gingen we dan!

Om 1 uur waren we daar, en er was net een hele bups kleine kindertjes op nog kleinere ponietjes aan het rondrijden. De ponietjes deden hun uiterste best om de hindernissen te omzijlen, terwijl de kindertjes hun uiterste best deden (getooid in mini capjes en laarsjes

Hier de foto's! Allemaal gemaakt vanaf Elvis, behalve diegene waar ik ook op sta, die zijn door Holly/Molly/Hally (meisje wat mij begeleidde) gemaakt

Hier gingen we net van de weg af, Fee op ???? en daarachter Anne met Pearl. Pearl was van het type "niet vooruit te branden", zoals later wel op de foto's blijkt. De jongen hing aan het ene eind van het touw, Pearl aan het andere

De omgeving waar we door heen 'reden':

In de verte de baai en de bergen erachter

Het ging over smalle paadjes door doornbosjes

Een plas omzeilen:

et op Anne die ver, ver weg is

Nou vooruit dan. Ook een foto van mij

(Elvis at rustig verder

Elvis z'n oortjes

Voor mij loopt Holly/Molly/Hally

En weer op de terugweg!

Anne blijft weer een kilometer achter

En de groepsfoto!

Links ik en Elvis, Fee en ???? in het midden, en links Anne met ukkepuk Pearl

Afgestegen, paardjes uit handen gegeven en nog even in de stallen geloerd. Alle paardjes hebben een wintervacht, ruime boxen en zagen er goed uit

Nog wat sfeerplaatjes

Mijn droomhuis:

Ik moet even zien hoe ik met tijd en geld zit (een uur kost 25 euro!), anders ga ik zeker nog eens terug