Ponyclub het Lamoen - trektochtfoto's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Ponyclub het Lamoen - trektochtfoto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 18:50

Het is alweer een tijdje geleden, de trektocht van dit jaar, maar dat mag de pret niet drukken; ik ben er pas vandaag achter gekomen hoe je foto's plaatst op bokt (ja hoor, er gaat er eentje met haar tijd mee Clown ), dus vandaar zo laat.

Eens per jaar organiseren we op het Lamoen een trektocht. Deelnemers zijn meiden tussen de 12 en 17; maandag en dinsdag blijven we op de manege en doen we 'gewone' buitenritten, ook geven we een paar keer les en doen we spelletjes; gewoon ponykamp dus. Woensdag vertrekken we dan richting de Holterberg en overnachten we op de Elshof, een kampeerboerderij in de buurt; donderdag zelfde verhaal, maar dan overnachten we op kampeerboerderij de Koelert bij Goor en vrijdag rijden we weer naar het Lamoen terug. Het is ieder jaar supergezellig; samen met twee andere meiden, waaronder mijn beste vriendin, begeleid ik sinds drie jaar deze trektochten en we hebben de grootste lol!

Een impressie van een normale buitenrit;
Afbeelding

En dan.. op weg! Go jij! Go jij! dit was op woensdagmorgen, heerlijk weer zoals je ziet, langs een weitje met shetjes erin die maar wat graag mee wilden.
Afbeelding

Tussen de middag houden we een uurtje pauze, dit was in het bos bij de Holterberg; de paardjes worden afgezadeld en krijgen een emmer drinken en ze grazen wat. Dit is Jackey die de wacht houdt;
Afbeelding

Bij aankomst op de kampeerboerderij zetten we de paarden eerst in de wei en nadat ze lekker hebben kunnen grazen, rollen en drinken gaan we brokken voeren. Dat ziet er zo uit;
Afbeelding
Priscilla staat te trappelen om brokjes terwijl Rosa en Elles met de voerton rondgaan.

Rosa en ik op een nogal melig moment (wat vaker schijnt voor te komen) Clown ;
Afbeelding

Fenna en Mirthe; Fenna was de pechvogel van de week, bij een val van Mirthe was Mirthe op haar hand gaan staan Lovers
Zoals je misschien kunt zien was die flink blauw en dik. Gelukkig was er niks gebroken, maar Fenna moest de rest van de week met een hand rijden, op Larson, onze allerliefste privetaxi Haha!
Afbeelding
Mirthe heeft overigens niks aan populariteit verloren bij Fenna, geloof ik.

Iris die geduldig wacht tot Jackey haar brokjes op heeft (Iris wat lijk je lang op deze foto! Bloos! )
Afbeelding

Vlak voor vertrek donderdagochtend; iedereen druk met opzadelen.
Afbeelding

Voor de ouders hadden we een demonstratie voorbereid; een soort van teambuilding/circusact Nagelbijten / Gniffelen
Mijn rug protesteerde nogal, maar oh.. wat hebben we gelachen. En we stonden wel een halve minuut voordat er ergens iets misging en we in elkaar ploften als een puddinkje *LOL*
onderop vlnr: ik, Iris (papiertjuh op bokt), Maartje, Rosa; tweede rij vlnr: Djoni (djoni op bokt), Bernike, Stephanie; derde rij vlnr: Marlinde en Nicky; bovenaan: Nienke het vliegensvlugge aapje Clown
Afbeelding
Achteraan staan Martine, Lotte en Fenna met haar zielige hand.

Dat was het weer! We hebben een superweek gehad en deze keer speelde het weer ook leuk mee, zodat we niet elke dag kleddernat zijn geregend, zoals voorgaande jaren. Het was leuk Ja

Tot volgend jaar! Doei!

Annemarie

Re: Ponyclub het Lamoen - trektochtfoto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:57

Whaha, leuk topic Tessel!
Doe je het volgend jaar weer? Want ik weet niet of je wel met mij opgescheept wil zitten (weet nog niet zeker overigens)? Knipoog
Die pyramide was inderdaad echt goed, jullie hielden het lang vol!
En wat lijkt PZN groot op die op een na laatste foto! Bloos!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 20:13

Wil je dan mee als leiding, of als kindje? Nagelbijten / Gniffelen
Tuurlijk wil ik met je opgescheept zitten Haha!

PZN is ook best groot, toch? Vergeleken bij de andere pony's dan.

ChiChi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 23:44

Leuk om hier een topic van tegen te komen! En een paar oude bekende gezichten en pownies! Haha!
Een leuke week gehad zo te zien!?!

Groetjes Tessa

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:33

onwijs leuke week Haha!
Het zijn echt leuke foto's Tessel en een leuk verhaaltje erbij, krijg je een mooi idee van de trektocht Ja

Oja, ik was dus degene met het zielige handje, maar Mirthe blijft inderdaad nog wel mijn favorietje Bloos

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:22

Als kindje Tessel *LOL*
Als leiding wil ik ook nog wel mee hoor, maar ik ben dan 17 en heb nog geen ervaring.. ik denk niet dat Janette dat leuk zou vinden Clown

Voor de mensen die dit topic zien en ooit ook op het Lamoen zijn geweest, in de ManegeHuisKamer is een Lamoen topic, kom eens langs Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 17:21

ChiChi schreef:
Leuk om hier een topic van tegen te komen! En een paar oude bekende gezichten en pownies! Haha!
Een leuke week gehad zo te zien!?!

Groetjes Tessa

Hee Tessa! Lang niet gesproken zeg! Er zijn idd nog een aantal pony's van 'vroeger'. We hebben een superweek gehad *LOL*

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 17:42

hee wat leuk! ik kwam vroeger ook altijd op ponykamp en ben 3 jaar terug ook leiding geweest bij 1 kamp.
ziet er gezellig uit!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 13:26

Hoi Zaina, leuk dat je reageert! Kom je nog weleens op het Lamoen of ben je er al lang niet meer geweest?

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:41

Dat ziet er supergezellig uit zeg !!!
Leuke foto's !!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 14:12

Haha leuke foto's,,
Jullie hebben echt een leuke week gehad.

Arme fenn,, Was mirthe niet zo lief voor je:P Ach gelukkig had je larson nog;)
Jullie staat wel leuk met die priamide haha

kimmetjuh13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 14:19

wel leuk hee:P maar is wel mooi om te zien zoveel mooie pony achterelkaar:P hoop dat jullie veel plezier gehad hebben

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:21

Zwartwitje schreef:
Hoi Zaina, leuk dat je reageert! Kom je nog weleens op het Lamoen of ben je er al lang niet meer geweest?

Nee ik woon namelijk helemaal niet in de buurt... ik ben er voor het laatst geweest toen ik leiding was, in 2004!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 15:56

kimmetjuh13 schreef:
wel leuk hee:P maar is wel mooi om te zien zoveel mooie pony achterelkaar:P

Onze pony's zijn de beste Ja Cool