Ik plaats eigenlijk bijna nooit een fototopic, maar aangezien ik net een nieuwe camera heb waar ik TE blij mee ben dacht ik: laat ik mezelf ook weer eens voor gek zetten met wat foto's

Hieronder dus mijn lieve lieve maatje Djenno (Ernal x Alladin), al vanaf kleins af aan bij mij, alweer bijna 9 jaar nu! Heb ontzettend veel foto's van hem, maar altijd waar anderen erop zitten haha, dus nu heb ik mezelf eens laten fotograferen: met dank aan mijn verzorgster/bijrijdster (nou ja Djenno's verzorgster eigenlijk

Hier ben ik dus: de Wilde Woeste Arabier..

Woest en wild scheur ik door de bak...

Tarzan is er niets bij....

Zoals ik al zei...

Daar gaat mijn imago als 'Woeste Wilde arabier'

(kent men tegenwoordig 'de ligstoel' niet meer?)

Me and my woman...

zit mn haar wel goed??

Sjonge jonge.. Mn oren moeten natuurlijk weer naar voren..

Dit bevalt mij beter.. hoe knus.. en in de zon! (tja, mijn woestijn instinct speelt op he, zit toch in mn bloed.. )

Net als je denkt dat je het ergste achter de rug hebt, krijg dit soort akties..

Ik sta ook aardig mn mannetje als het om romantiek gaat.. I'm a real Loverboy you know..

Goh Goh Goh.. ze kan dr arm uitsteken...

Hihi kijk die schouders van haar rood worden..

Woehoehoehoest!!!

euhm.. ik ben een woeste arabier, geen circuspaard.. Sjonge wat moet men tegenwoordig allemaal wel niet doen voordat je een suikerklontje krijgt, het moet niet gekker worden...

Yeah baby, show me some love....

http://farm2.static.flickr.com/1298/1233833484_7921566b71.jpg?v=0
Nou dit is dus mijn mannetje.. wees een beetje lief voor hem..!

En voor diegenen die iets willen zeggen over mijn 'geweldige' (ahum) rijtechniek, ik ben de laatste jaren een recreatieve amazone, dus mijn zit etc. is niet meer 'je van het' haha
(so don't be too hard on me)