prachtige afscheidsfotoshoot van mijn kanjer laten maken!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

prachtige afscheidsfotoshoot van mijn kanjer laten maken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 14:47

Maandag 13 augustus had ik een fotoshoot met Hill Pearl, bij Robin http://www.freewebs.com/robin_horsepictures die ik gewonnen had.
Uiteraard was ik al vroeg op stal om het paard te wassen, te vlechten, bandageren en om het tuig te poetsen. Om 3 uur stonden ze op de stoep, en met 3 helpers (haar moeder, mijn vriend en de chauffeur), een fotografe en mij zijn we richting het bos gegaan van Ysselsteyn (wellicht bekend onder de SGW liefhebbers) om foto's te maken. Daarna zijn we nog even doorgereden naar de maïsvelden die er vlakbij liggen en als laatste hebben we een paar foto's gemaakt van Hill Pearl in de wei met zijn grote vriendje, Zeptember.
Het was echt onwijs gezellig en we hebben veel gelachen. Altijd kan ik opscheppen dat ik zo'n gemakkelijk paard heb dat nergens bang voor is, maar nu bleek dat ineens een nadeel. Met drie man bleek het nog een kunst om de oren van Hill Pearl naar voren te krijgen. Uiteindelijk heeft Robin laten zien dat ook dit geen probleem was en heeft ze schitterende foto's gemaakt.
Deze fotoshoot was bedoelt als een herinnering aan een paard dat verschrikkelijk veel voor mij betekend heeft en dat ik helaas nu achter moet laten. Ik denk dat dat deze foto's daar super voor zijn.
Robin, nogmaals heel erg bedankt voor deze fotoshoot.

Afbeelding
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10. met mijn vriend erbij
Afbeelding
11.
Afbeelding
12.
Afbeelding
13.
Afbeelding
14. Samen met Zeptember, zijn kleine grote vriend
Afbeelding
15.

Er zijn nog veel meer foto's gemaakt, die allemaal hier staan: http://www.mijnalbum.nl/Album=DXLDCH7N

moniiquee

Re: prachtige afscheidsfotoshoot van mijn kanjer laten maken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:57

Hele mooie foto's! Lachen
Ook een mooi paard. Jammer dat je hem niet meer kunt rijden enzo.

Maarit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:59

hele mooie foto's !! Prachtig paard ook!

prii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:35

Mooi paard en foto's !

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 08:52

Ik vond het ook supergezellig Ja Hill Pearl is een heel leuk paard en idd, met een beetje (veel Tong uitsteken ) moeite deed hij de oortjes toch mooi naar voren Haha!
Ik ben heel blij dat jij de foto's mooi vindt!!!