Eindelijk had mijn vriendlief vorige week zondag tijd om eens een fotootje te schieten van mijn stoere bink terwijl ik aan het rijden was.Is altijd erg moeilijk want ik ben eigenlijk degene die altijd achter de camera staat...en vind dan maar eens iemand die kan fotograferen en ook nog een beetje verstand heeft van het fotograferen van paarden

Het was voor mij alweer een eeuwigheid geleden dat ik les heb gehad of dat ik mezelf heb zien rijden dus in de loop van de tijd sluipen er wel wat foutjes in.

Goed...eerst even losrijden dus....draven aan een lange teugel...

Ik gaf hem hier dus net een por met mijn linkerbeen dus vandaar dat ik wat tever naar voren zit en wat stijf

Hier net na een klein galopje draven aan een losse teugel...we zijn nog steeds aan het losrijden

Uhm...zien jullie die donkere wolk...tijd om even gas te geven (en ik zag dat ik wel iets meer mocht ontspannen in mijn onderrug

Nou...dit is duidelijk...zoeken naar de snorkel

Hier dus even schuilen onder de spoortunnel samen met nog een groep fietsers...ondanks de regen op de vorige foto was het de moeite waard.Het kwam werkelijk met bakken naar beneden en we moesten zelfs wat naar hoger gelegen gedeelte omdat de tunnel volliep.

Hier net na de bui een lekker drafje waarbij ik mijn handen ook wat rechter mag houden

Hier een lekker töltje al neigt het een tikje teveel naar de draf...dat gaan we dus eens op film zetten zodat ik goed kan zien wat er allemaal gebeurd onder mij.Moeilijk als je het nooit zelf hebt gezien

Hier kwamen we Beer tegen en mijn rijmaat en zoals je ziet is Fax lateraal zat

Heuveltje op....heuveltje af...Fax in de bloemen (Boerenwormkruid voor de geïnteresseerden)

Hier zouden we in een drafje naar boven gaan...maar heul stiekum werd het een klein galopje

Hier lekker uitstappen op weg naar stal en wat is het toch weer grappig dat paarden na verloop van tijd hun loop gaan aanpassen aan elkaar.
Laat gezellig een berichtje achter en als je nog wat anders op te merken heb dan wat ik al als commentaar op mezelf had dan hoor ik het graag....maar wel netjes verpakken

Groetjes,Tinky en the Boys