bobbertje schreef:hallo, allereerst mooie foto`s .
ik wil alleen even reageren op de opmerking dat devlin niet naar je zin liep,
maar dat kan ook niet anders, hij word niet meer zo recreatief bereden.
hij zit nu in de wedstrijd sport, dus dressuur en springen.
het is net of je de nieuwe huurster afkraakt, maar devlin komt niets tekort.....
hij heeft al wedstrijden gestart en iedereen is positief zelfs zijn baasje.
sorry ik wilde dit even kwijt.
ik weet n.l dat de huurster (een meisje van 13) stapel op hem is, en veel liefde aan hem geeft...
De laatste keer dat ik hem reed (voordat ik moest stoppen) reed hij perfect. Dev is nooit een bakpony geweest, maar de laatste periode leek t wel of er een knopje was omgedraait. Hij liep eindelijk heerlijk ontspannen, reageerde geweldig op mn been en eindelijk zette hij zn achterhand eronder (hij sleepte altijd met zn achterhand). Toen ik deze keer weer op hem ging rijden reageerde hij amper op mn been, liep vreselijk op de voorhand en was niet ontspannen te krijgen. Ik wil haar niet afkraken, maar ga af van mij eigen ervaringen met Devlin. Ik ken hem al meer dan drie jaar en heb altijd geprobeerd om dressuur met hem te rijden, dit lukte echter niet omdat we zelf geen bak hadden. Vond het erg jammer om dit te merken, aangezien het altijd mijn droom was geweest om van Dev een sportpony te maken en dat was eindelijk gelukt...
Je laatste reactie is wel erg raar.... zat mariska op je account of is het een SA?