Ik heb deze week weer even een paar foto's van Enno gemaakt. In het laatste topic was hij vrij mager doordat hij gek werd van de hormonen. Hij is nu 3 weken ruin en doet het erg goed. Hij is lekker aan aan het komen zoals jullie zien. Het gaat erg goed met hem!
1
2
3
4
5
6
7
8 beetje donker jammer genoeg....
Laatst bijgewerkt door Enamorado op 26-05-07 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat ziet ie er al stukken beter uit Eef!! Je hebt echt een heel knap paard gekocht Fijn dat er zoveel verbetering inzit. Ik wacht ook op rijfoto's,alleen dan wel óngeduldig
Geloof me Eef, je gaat straks zo van hem genieten! En hij kan misschien lekker met een maatje op het land. Je kan hem zoveel meer bieden nu. Hij ziet er goed uit!!
Hij is inderdaad al weer wat aangekomen goed hoor! het was de juiste beslissing. Als hij ook zo lief is met rijden kan ik hem misschien toch wel voor je verzorgen hihi
Hij word er niet lelijker van gelukkig zie ik zo al. Wel fijn dat je aan hem gedacht hebt. Is wel een operatie zo op die leeftijd maar neem aan dat ie zo wel lekker met vriendjes kan gaan spelen. Denk wel dat hij je dankbaar is zo.
Fijn dat je het op je stal nog steeds naar je zin hebt en dat hij weer aan het aankomen is. Ik weet er helaas van dat aankomen heel lastig kan zijn.