Trailer geleend van oom en tante, bleek te laag te zijn

gelukkig had ik Yve en vriend meegenomen en hun hadden trailer vlakbij staan en hebben we die gebruikt.
Ik met paloma naar hun weiland gelopen terwijl mn moeder en hun al gingen aanhangen. Kwam paar auto`s tegen, liep ze normaal langs, en ook door het dorp gaf ze niks om.
Trailer liep ze zo op en de reis kon beginnen
helemaal bezweet kwam ze van trailer af 9 geen idee waarpm, vorige keer 2,5 uur op gestaan en niks aan hand, was nu wel heel warm, 28 graden) 45 min later dan gepland ( ivm onverwacht trailer ruilen)
Liep zo de onderzoeksruimte in, wat me echt verbaasde, heel rustig en keek even om zich heen maar superbraaf. ook toen ze spuitje kreeg om suf te maken
Onderzoek ging goed, spuitje gezet, praam erbij en ze sliep bijna, zo stoned als een garnaal wankelde ze op haar benen terwijl 2 artsen bezig waren
Uitslag is Chronische bronchites, maar doordat ze al 24-7 buiten stond, nat hooi en hoestmix kreeg was al bijna niks meer te zien. Ik kan nu gewoon rijden, maar moet rustig opbouwen en heb nu kuurtje ventipulmin gekregen.
hier zijn de foto`s, op grond ligt geen mest, is haar zweet wat er echt afdroop!!
Net begonnen, praam zit net erop en kunnen zo beginnen
Heel suf
begin van kijk operatie
water op grond overal is haar zweet van trailerrit, was warm, dnek dat ook daardoor kwam, want ze stond wel heel rustig
3e paardenarts komt even kijken
helemaal tot aan eind van slang met camera de neus en luchtwegen in
Moest echt hoofd omhoog trekken aanhalster, ze maakte zich echt zwaar
En ik mocht ook even kijken, ik zag wazig klei beeld ter grootte van 0.50 cent muntstuk, en was iets gelig gekleurd, was dus het laatste slijm wat er in zat
Kijk ook hoe haar benen staan, ze viel echt bijna om