heeft hij nu zijn eigen eerste itp topic

Lekker samen met de hoogdrachtige Otje en mirjam_kl een avondwandeling in het bos. En nátuurlijk ging de camera mee. We vonden een mooi smal paadje met een paar leuke boomstammetjes

Mirjam; bedankt voor het vasthouden van de kleine frummel, en voor het geduldig poseren (valt nog niet altijd mee met zo'n druktemakertje dat nog niet precies weet wat 'HO' betekend...) Wat dat betreft mag hij nog wel ietsje beter leren poseren voor de foto af en toe

p.s Foto's zijn af en toe beetje donker... Het was al rond 9 uur toen we gingen wandelen, en het begon langzaamaan een beetje te schemeren. Heb de foto's ietsje verlicht met bewerkingsprogramma...
Goed, hier de foto's:
Jammer van de vlekken op de lens, géén idee hoe die daar gekomen zijn...
Nog steeds moet ik even aan zijn aparte kleurtje wennen

Zijn voorpluk kruipt steeds achter zijn oren... beetje jammer, maar echt, hij heeft een voorpluk tot aan zijn neus!

Zijn géwéldige dikke, volle, lange staart... die kwam incl. met de pony mee, dus ik hoef geen mooie staart te 'sparen', zoals ik meestal gewend ben

En ja.... wat ik me nú weer voor een pony heb... Denkt dattie zomaar even óveral kan gaan rollen...

Nog even wat foto's van afgelopen 30 april; voor het eerst in de weide

Allereerste kennismaking met nú nog stroomdraad ertussen... totdat Cupido en Ysbrand besloten om uit te breken, dat is toch een meer efficiente manier om kennis te maken met elkaar?!

Tjsa.... Cupido waant zich een échte dekhengst met zijn 2 jaartjes jong. (Zowel Cupido als Ysbrand vierden 30 april, met aankomst 'nieuwe aanwinst', hun verjaardag. Cupido werd 2 jaar, Ysbrand 1)
Ingesloten tussen 2 van die grote knapen.... arm ding!

Zó, dat was het weer even

Gelieve hier géén discussies te voeren over het wel/niet verantwoord zijn van het verloten van een pony, en of dit wel of niet strafbaar is. Dit is het in principe wél, maar niet als je als winnaar kan kiezen tussen bijv. een pony en een bouwradio, zoals bij mij het geval was. Op dit soort reacties zit ik niet te wachten, die discussie mag gerust voortgezet worden in een ander, apart topic.