Wessel in de wei...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Wessel in de wei...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 10:22

zoals alle paardjes staat wessletje natuurlijk ook lekker in de wei...en gister was ik foto's aan het maken van de honden,en andere paardjes,en tja,dan kan je wesseltje natuurlijk niet overslaan... Haha!

voor de mensen die zich afvragen hoe het inrijden gaat,niet goed... Verdrietig
wessel is heel erg bang zodra er achter hem iets gebeurd,dat resulteerd in rennen,en hij is zo sterk,en ik heb hier geen hulp verder dus wessel gaat een dezer tijd naar een stal,waar 2 mensen veel met hem bezig kunnen zijn,en in ieder geval samen hem kunnen inrijden,ik heb hier geen vaste hulp,en dit is niet zomaar "eventjes" inrijden,hier moeten echt 2 mensen aan werken die er alle 2 verstand van hebben Lachen

dus tot die tijd versiert hij hier de wei,geeft niets,ach beestje is ook pas 3 jaar,en hij is leuk om naar te kijken Haha!

hij ziet er op de foto's erg dik uit,maar hij is niet dikker als 2 weken geleden Haha! ,en voor de mensen die hem echt lelijk vinden,rechts bovenin zit een rood kruisje,of links bovenin een "vorig" knopje... Knipoog

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

hij is dus niet dikker als op deze foto(deze is 2 weken geleden gemaakt)

9.Afbeelding

en zijn halfzusje Yippie(inmiddels eigendom van Kjoetie Haha! )
10.Afbeelding

11.Afbeelding

is toch ook wel een heeeel knap vrouwtje aan het worden,yippie is nu 1 jaar en 10 maanden oud... Lachen

jokari

Re: Wessel in de wei...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:32

woe, die 3de foto, wat een kracht zit daar achter zeg !

Is ie zo moeilijk dan, om in te rijden ? Ach gut

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:52

Wauw, hij is prachtig!
Ik vind hem niet dik lijken hoor. Ik hou wel van en stevig paard Ja
Succes met hem laten inrijden!

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:55

Verstandige keuze dat je niet zelf aan gaat klooien met deze zwarte bonk kracht!
Wat steekt hij goed in zijn velletje zeg! Glimt hier van mijn beeldscherm af!!
Prachtdier is het!
En Yippie wordt al een hele dame zeg!!

Real

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:00

WAUW erg mooi!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 11:33

jokari,hij is moeilijk voor mij,omdat ik hier alleen ben,en mijn vriend heeft 0,0 verstand van paarden,dus ik ben zwaar afhankelijk van mensen die evt tijd hebben,en ik moet zeggen,ik had dit niet verwacht van hem,dus tessyke was hier naartoe gekomen,en ik dacht als we in 4 dagen in ieder geval zitten,en een beetje rijden aan een longeerlijn voor elkaar krijgen,kan ik daarna wel verder gaan...

dus met tessy aan de slag gegaan,hangen gaat wel,maar ze kwam omhoog en hij is enorm gaan rennen,en je houd hem gewoon niet aan een longeerlijn,hij trekt ook zijn hoofdstel af,zijn oortjes zijn zo klein,dus ik moest hem loslaten,het zag er wel erg stoer uit Haha! ,maar voor tessy was het minder leuk,hij raakte eigenlijk steeds meer in paniek,en ze heeft zich uiteindelijk eraf laten vallen...

niet echt de beste ervaring voor een jong paard,dus we hebben de dag erna nog even geoefend in stal,maar daar was hij echt zwaar gestressed,als ze maar iets omhoog kwam..

dus toen zijn we ermee gestopt..dit moet je echt met 2 mensen doen,die langer de tijd hebben,en alle 2 weten wat ze moeten doen.

en die 2de persoon ontbreekt me hier gewoon..helaas..

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:40

jee, en hij ziet er zo überlief uit op de foto altijd, je verwacht niet dat ie dan zo gestressed wordt bij het inrijden.
En als je 't zelf niet veilig kan doen, dan houdt het op hé.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:00

Echt jammer dat het zo moeilijk gaat met inrijden, Wessel is dus stiekem een beetje een watje Knipoog en hij ziet er zo stoer uit!
Hij staat ook weer heerlijk op de foto Vingers aflikken Hij is echt schitterend om naar te kijken. Ik zou elke dag wel Wesselfoto's willen zien Bloos

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:22

prachtpaardje, krijgt mijn 4jaarse friese hengst niet wat van hem? slim dat je hem wegdoet, mijn hengst reageert helemaal hetzelfde,maar bij mij liep het bijna catastrofaal af. mijn vriend kent ook niets van paarden. hangen ging goed zitten ook, maar vanaf het moment dat ik recht wou komen panikeerde hij ,ging hij kaarsrecht omhoog om er vervolgeng met een enorme vaart vandoor te gaan. mijn vriend moest de longe lossen en paard bokkend door het weiland. op den duur val ik onder hem en krijg ik een hoef op mijn gezicht. als resultaat neus gebroken, hersenschudding en een gescheurde lip. ik heb nog enorm veel geluk gehad. dus echt een slimme zet om hem naar iemand te brengen . intussen is de mijne 4 en als alles goed gaat breng ik hem deze zomer ook weg om te laten beleren.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 12:33

oei oei oei,bayaatje,dat klinkt erg eng..daarom wil ik absoluut niet met mijn vriend inrijden...die snapt er echt helemaal niets van

dat is ook de reden dat ik hem wegbreng,puur omdat dit door 2 zeer ervaren mensen egdaan moet worden,en niet door mensen die denken dat ze het wel kunnen,daarmee wordt vooral mijn paard verziekt,en buiten dat,het is gewoon levens gevaarlijk!!

wessel doet alleen absoluut niet steigeren of bokken,maar wel rennen,en hij is echt bang...en zooo sterk...hij rent gewoon,en als je hem vasthebt,dan ski je er vrolijk achteraan... Haha! Haha!

en meer foto's ,hahaha,ik vind al dat ik heel erg veel foto's plaats Bloos

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:47

nou kimmie, dan bind je toch gewoon skeelers aan je voeten en ga je er de baan mee op. Haha!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:04

hij word er ook niet minder tankerig om he
jeetje ..

ziet er echt mooi uit !

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:11

Wessel! Lovers
Wat een machtig paard is het toch.
Jammer dat het inrijden niet zo gaat als je gehoopt had, wel een hele verstandige keuze om het te laten doen Ja Hopen dat we over een tijdje foto's met jou op Wessel te zien krijgen! Haha!

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:52

Wauw mooie Wessel weer!
Foto 3 is zo gaaaaf wat een kracht, ik vind hem er prachtig uitzien hoor, glimt tegen je op en vind hem niet te dik.
Gewoon lekker doorgaan met foto`s plaatsen van dat stuk.
Je doet er goed aan om hem te laten beleren door 2 pro`s, nog even geduld en straks kun je er lekker zelf op rijden!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 16:58

nickje ik denk niet dat wessel ooit in zijn leven een elegant paard zal worden Haha!

maar ja,ik hou wel van die tankjes...

en skeelers achter hem aan,haha,wat zal je hard gaan dan....

en ja,als de tijd daar is gaat wessel ene mandje ergens anders hokken Tong uitsteken ,wordt ie ws wat minder in de watten gelegd als hier,het is best en verwent mannetje namelijk.. Haha!

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:05

Wie vindt Wessel nou lelijk ?! Boos!

Zo'n mooi paard! Haha!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:24

Wesseltjee! Wessel is niet dik, wessel is gewoon goed gebouwd Haha! .. En hij was weer zo fotogeniek als altijd Lovers

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:29

mooi paardje hoor;)

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:42

wat is Wessel toch een heerlijke vent Haha!
die 3e foto is inderdaad een en al kracht.

als ik hier een merrie had staan dan had ik het wel geweten Haha! dan was er een klein wesseltje gekomen Knipoog ben helemaal verliefd op hem Haha!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:25

Hij blijft stoer, prachtig beest! En slim dat je hem weg bracht, maar is NaturalHorseMenShip dan niks voor 'm? Als hij eenmaal beleerd is?

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:36

altijd als ik een topic van wessel zie staan kijk ik even. Wat is het een prachtig paard ! Veel succes er nog mee verder.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 19:41

Wesselltje Lovers

Wat een ondeugd ook..

Hij blijft zo heerlijk lekker beest om te zien !!

Geniet gewoon weer van ej foto`s knap beest Lovers

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 20:23

hihihi
dank jullie wel...hij was zo stoer gister aan het rennen,ik mistte eigenlijk nog het mooiste stuk,hij liep echt zo te springen...maar ja...

komt nog wel een keer.

welshfreak als ik ergens geen kaas van heb gegeten is het NH,ik ben NH zover ik dat kan zijn,voor de rest gelden voor hem dezelfde regels als voor de andere paardjes... Lachen

x__Faye

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:32

Hij is echt super gaaf Vingers aflikken
Echt een kwijl paard Vork

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 10:04

lelijk is ie zeker niet Haha! integendeel zelfs Lovers
Jammer dat het zo lastig gaat met inrijden... maar ach hij is nog jong dus als weiversiering doet ie het ook goed Haha!