Enjoy!

Eerst even een portretje van mij en Najjar

Dan even de benen strekken

He really CAN move

En zijn knappe koppie

Najjar wordt volwassen

Groetjes Nadine
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hedwig18 schreef:Wauw wat een prachtige hengst!!! Wat is zijn afstamming?
CtjeLief schreef:ziet er ERG goed uit, mooi hoofd erop ook! en gaan als de brandweer zo te zien! Kijk er naar uit hem op show te zien... Mooie naam ook (wij hebben een Ibn Estasha hengst van 7 met dezelfde naam)
tinkerliefde schreef:heb jij m soms gekocht van mensen uit zeeland? want ik heb een tijd bij mensen op stal geholpen daar stond ook een najjar en die lijkt écht heel veel op m ( k kan me vergissen hoor)
nou groetjes!!
kootje schreef:
Eerst even een portretje van mij en Najjar
kootje schreef:
En zijn knappe koppie![]()
![]()
![]()
Najjar wordt volwassenHij zal naar alle waarschijnlijkheid op show verschijnen op de Emerald Trophy te Brecht. Ik ben uiteraard erg benieuwd hoe de kleine man het daar gaat doen
Citaat:Hahahaha Die naam hebben wij hem gegeven , Najjar betekent 'carpenter / timmerman'
Citaat:heb jij m soms gekocht van mensen uit zeeland? want ik heb een tijd bij mensen op stal geholpen daar stond ook een najjar en die lijkt écht heel veel op m ( k kan me vergissen hoor )
nou groetjes
kootje schreef:@t ArabianRanch: Najjar heeft nu nog niet helemaal door dat hij hengst ismaar volgend
jaar staat hij zeker ter beschikking voor je damesOok wij komen jou mooie Carisma aanmoedigen uiteraard! Kunnen Najjar en zij alvast meeten
![]()
kootje schreef:@t ArabianRanch: Najjar heeft nu nog niet helemaal door dat hij hengst ismaar volgend
jaar staat hij zeker ter beschikking voor je damesOok wij komen jou mooie Carisma aanmoedigen uiteraard! Kunnen Najjar en zij alvast meeten
![]()