@cruesli: Nou op foto lijkt het idd zo, maar int echt is nog een een baby hoor
Bedankt!
@MsQuincyTE: Haha thnx! ja ze was schattig als veulen, nouja nu nog hoor 
@Whisperramse: Thnx! Vind ze ook wel lekker geworden
Qua bouw is ze idd wel mooi mààr wel superkort! Denk dat het een verzameltalent zal worden
En ja die bespiering dat komt nog, das nog niet voor nu 
@nicole: Bedankt nicole!
@Djesseka: Ze is idd verandert eh! Ik herrinner het me nog wanneer ze superhard werd afgebroken vanwege haar bouw.. En ik had het gedacht: nou ja wedden dat ze mooi word en ik wou diegene die haar afbraken het betaald zetten, nouja hier is ze dan 
@Crazy_funky: superrrrrrsnel! Het lijkt zo kortbij allemaal, ik zie ze nog uit Quirina komen
Ze zal nu ongeveer 1.57-1.58m zijn ongeveer, niet supergroot maar ze zal nog wel een goeie groeischeut krijgen hopelijk, het laatbloei-type zit erin want moeder was ook zo 
@bino_pino: ik hoop dat ik hieraan iets leuks overhou! Ze kan wel showen, maar ik vervloek haar soms dat ze nooooiiit draaft! Steeds galoppeerd ze! En gelukkig de keren dat ze draaft heb ik wel mooie foto's 
@Vue: Ze is idd een echt vrouwtje, een typisch merrietje
Met Rohqui Con gaat alles super! Wanneer ze naast elkaar op de weide staan is het raar dat je dat ziet, broer en zus 
@ninla: nouja, ze heeft er idd slechter uitgezien 
@katrienh: Idd de tijd gaat megamegasnel
Bedankt! Ik denk, zoals ik al zei, dat ze ongeveer 1.57-1.58m zal zijn. Niet zo hééééél groot maar ja, hopelijk krijgt ze nog een mooie scheut