Aangezien Kashmir erg ziek is en bij ons op stal een erg leuke merrie haar stond te vervelen, heb ik eens een telefoontje gepleegd met de eigenaresse om te vragen of ik es wat met der mocht doen.
Toen ze in november bij ons op stal kwam vond ik het al een prachtdiertje.
Wegens tijdgebrek van de eigenaresse kwam ze alleen in het weekend (1 of 2 dagen) en werd Pecunia los in de bak gesmeten waar ze der energie wat kwijt kon.
Ze was door aandacht tekort best wel bitchie, maar het trok me nog steeds erg aan.
Ben nu pas een weekje met der bezig en ben begonnen met longeren, nu net 2 dagen aan de touwtjes (lekker los zodat ze nog plenty ruimte heeft).
Morgenavond ga ik met de eigenaresse om tafel omdat het eea kwa overname van Pecunia al ter sprake is geweest en zien we of we eruit kunnen komen

Kashmir gaat van de zomer de weide in zodat ie lekker kan genieten, definitieve beslissingen komen voort uit de controle van Kashmir bij Eric Laarakker.
Het lijkt mij het beste voor hem dat hij lekker kan genieten van de laatste jaren, want beter wordt hij niet meer. (voor degenen die het niet weten: Kashmir heeft lekkende hartkleppen, verslapte hartspier, maag/darm/leverproblemen en is erg mager en snel benauwd, daarentegen is ie nog wel happy en heeft ie geen pijn.)
Hieronder enkele foto's van Pecunia, merrie van 9 jaar (stokmaat geen idee) afstamming Argus x Able Albert.
Ze staat iig vanaf november stil (misschien wel langer) en is nu net een weekje aan de gang, dus kwa spekkies en spieren valt nog niet veel te zeggen, want die komen nog hihi, ook der vachtje is nog erg wollig, want ze heeft geen dekentje om gehad de hele winter

Ze is best een pittige merrie, erg nieuwschierig en heeeel aanhankelijk! ze is wel snel afgeleid en kan oooow zo veel streekjes uithalen.
foto's:
even in de paddock:

aan de longe:

ff buitenuit stappen:

Groetjes Ans