Hier nog een link naar wat ik gepost heb, toen het afscheid op komst was;
viewtopic.php?f=1&t=684994
Het verhaal;
Ik reed al een paar maandjes op een nieuwe stal toen er een nieuwe pony werd gekocht, dat was Power dus. Het was de bedoeling dat ze een toekomstige sportpony voor hun dochter zou worden, maar nu was ze nog maar 2,5, dus moest ze eerst beleerd en wat door gereden, misschien een veulen mee fokken. Eerst is een ander stalgenootje met haar aan de slag geweest, maar doordat dit niet klikte, is zij er weer mee gestopt.
Even later ben ik met Power begonnen, ze was toen gewend aan een ruiter op haar rug verder kende ze weinig. In het filmpje zijn foto's te zien van de eerste keren op Power en zelfs een filmpje van haar eerste keer springen onder het zadel (al wat later). In het filmpje is goed te zien hoe Power uitgroeide van een iele jonge pony tot een mooie volwassen merrie. Het eerste jaar hebben we het voornamelijk wat rustig aan gedaan, zodat het niet te zwaar werd. April 2006 is Power gedekt door de NRPS hengst Ismar. Juni 2006 verhuisden de eigenaren naar Duitsland en ben ik mee verhuisd, die zomer zijn we intensiever gaan trainen (met een stop, vanwege een blessure van mij). We hebben oa. enkele shows gereden en samen zijn we gegroeit!! Na de zomer ging het met mij helaas de mindere kant op, waardoor het erg zwaar werd om daar alle bezigheden met de paarden te doen. Eind November ben ik terug gegaan naar Nederland en een paar week later bleek dat ik al maanden met de ziekte van Pfeiffer rondliep, wat ook verklaarde waardoor het niet meer ging. Twee maand heb ik op bed gelegen en ondertussen ben ik weer helemaal op de been. Power is ondertussen volgende week uitgerekend van haar eerste veulen en gaat daarna de sport in met de oudste dochter van de eigenaar. Ik hoop dat het veulen snel geboren zal worden, zodat ik die kan komen opzoeken en ook in April ga ik nog 2 weken bij hun logeren en kan ik het veulen nog even goed meemaken (dan moet er straks weer een filmpje gemaakt

Resultaten die ik met Power behaald heb (tis iets

* 2de plaats op Internationale Welshshow in Itterbeck, rubriek; onder het zadel grote maat, gereden door volwassenen.
* 2de plaats op Internationale Welsh Friends Border Show in Gilze, rubriek; onder het zadel, grote maat. (3 dagen van te voren opgepakt na gekneusde rib)
* Reserve Clubkampioen van Reit- und Fahrverrein Esterwegen, deelgenomen in klasse E, met als eindcijfer een 7
Zelf heb ik ondertussen weer vlakbij waar ik nu woon een erg leuk plekje gevonden om te rijden, dit keer paarden, waarmee ik de sport in zal gaan. Waar ik me ook heel erg op verheug. Toch blijft Power een speciaal plekje houden in mijn hart!! En wil ik Annemarie natuurlijk heel veel succes wensen als ze met haar de sport in zal gaan!!
Zo, dat was een lang verhaal, hier het filmpje!!
http://video.google.nl/videoplay?docid=3871035754689746520
(kwaliteit is trouwens niet super van het uploaden, dus maar niet te groot zetten

Dit wou ik even delen met jullie!! En binnenkort zal er waarschijnlijk ook een filmpje komen van Agnes, het andere paard dat ik daar reed