In al mijn tijd op bokt hebben er denk ik hooguit 2 of 3 foto's van haar al eens online gestaan

Maar vandaag heb ik er mijn camera bijgenomen en haar op de digitale plaat vastgelegd

One For All van Germania is een eigen fokproduct, inmiddels 16 jaar oud, al zou je dat volgens mij niet zeggen.
Ze is één van "mijn" 4 paarden, maar de reden dat ze niet zo vaak door mij wordt gefotografeerd, is dat ze eigenlijk mijn moeders paard is en ik er dus niet zo'n giga band mee heb...
(lees we tolereren elkaar en dat is dat...

Ze is overigens niet écht een volbloed, haar moeder was een volbloed, vader is 3/4 volbloed en een BWP-hengst, wat haar dus ook BWP maakt en geen zuivere volbloed

Genoeg geleuterd, tijd voor de foto's!
Het zijn overigens eigenlijk @ work foto's, maar omdat ze nu niet echt zo verschrikkelijk @ Work zijn, heb ik ze toch bij ITP geplaatst

ps: paard heeft sinds oktober stilgestaan, wegens een zware val waar voor mijn moeder een operatie op volgde. vandaag was dus de allereerste keer weer te paard, knie wilde nog niet altijd zo helemaal mee, dus niet op dr zit letten

Drafje

Galop

Baasje vraagt wat!

Samen met het vrouwtje

En in de andere richting!

En dan erop!

En een hoofdfoto

En tot slot, een galopje doorheen het bos

Ik zie dat de foto's door het uploaden (nieuwe site geprobeerd) klein en minder van kwaliteit geworden zijn

Laten jullie toch een berichtje na, doen jullie mijn mams vast een groot plezier mee!