Toen de nieuwe pony er nog niet was, vonden we het niet leuk om haar "de nieuwe" te noemen, maar ze had nog geen naam, dus werd dit tijdelijk Huppel

Huppel wordt in april 1 jaar, en is nog niet zoveel gewend. Toch pakt ze alles braaf op, en leert ze snel

Dus als jullie een leuke naam hebben hoor ik het graag.
Ohja, dat ze nogal vies is kan ik zelf ook wel zien

1. Hallo

2. Aangezien ik praatjes had en dacht dat ik vast wel over de deur heen kon springen, moesten ze een nood-oplossing bedenken

3. En ik heb een nieuw halster gekregen, maar dat vind ik nog wel een beetje eng hoor!
4. En toen gingen we weer ergens anders naartoe, en ik keek mijn ogen uit! Kwam er ineens zo'n eng auto-ding langs, maar na 2 keer goed kijken besloot ik om hem niet eng te vinden

5. Hier beet ik die man in zijn arm, en dat vond ie niet leuk

6. En dat grote zwarte beest ging ook mee! Daar wilde ik wel achteraan lopen, want voorop is wel een beetje eng hoor

7.
8. Maar het werd steeds minder eng

9. Toen ging eerst die grote even los, want die is soms een beetje gek!
10. En toen mocht ik er ook bij!
11. En eerst had die grote het helemaal niet door dat ik er was, dat was wel grappig

12. Ik moest nog even denken..
13. Maar besloot toch eens te gaan kijken wat ze aan het doen was.
14. En toen zag ze me wel! Ze is wel groot zeg!
15. En toen deed ze al een klein beetje boos. Maar ik vond haar wel lief

16. En toen deed ze echt ineens heel boos, maar ik was lekker al lang weg gerend

17. Ik ging maar snel in de hoek staan..
18. En daar kwam ze al weer aan, en toen was ze wel ietsje liever

19. Maar ze mag best wel een beetje op afstand blijven, ik kijk wel

Ik kijk wel hoe....
...Hoe gek ze aan het doen is

Toen moesten we ook weer naar huis toe, en toen ze straks kwamen kijken, lag ik al lekker in mijn stalletje te rollen want hij was weer lekker schoon