http://www.mijnalbum.nl/Foto=MKDHKD36
Het ziet er erg bloederig uit, maar het was toch leuk om te zien.
Ziet het er altijd zo bloederig uit ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jessica_ schreef:Waarom castreer je hem als ik vragen mag?
Tatort schreef:Een paard hoeft toch niet percé dekhengst te worden om hengst te mogen blijven? Lijkt me voor het paard een stuk fijner als hij niet gecastreerd is.
Tatort schreef:Een paard hoeft toch niet percé dekhengst te worden om hengst te mogen blijven? Lijkt me voor het paard een stuk fijner als hij niet gecastreerd is.
judithM schreef:Tatort schreef:Een paard hoeft toch niet percé dekhengst te worden om hengst te mogen blijven? Lijkt me voor het paard een stuk fijner als hij niet gecastreerd is.
Onzin!!
Ik denk dat de meeste paarden het beter hebben als ruin dan als hengst! Ik heb niet in je profiel gekeken maar die vind ik echt zo'n mannenopmerking![]()
Als hengst worden ze vaak niet begrepen door de mens en worden ze vaak verkeerd "behandeld" omdat ze gewoon wat meer last kunnen hebben van hormonen.
En kunnen ze vaak niet zo lekker naar buiten als merries en ruinen, lees: in kuddes de hele dag lekker op de wei en ik bedoel dus niet een uurtje in de bak.
Tuurlijk heb je ook hengsten die wel een normaal leven mogen leiden......
Mijn mening is: hengsten die de fokkerij niets te bieden hebben.........mes erin![]()
(tenzij je weet wat je doet en zo'n dier een paardwaardig leven kun bieden)
Tatort schreef:Dus jij beweert dat een dekhengst het wel verdient om een onpaard waardig bestaan te leiden in een stal, met maximaal een uurtje in de bak perdag? Omdat ze de fokkerij wat te bieden hebben geld jou standpunt opeens niet meer? Die paarden moeten er maar doorheen bijten en de hele dag op stal staan? Dan klopt jou standpunt toch ook van geen kant. Eerst even nadenken voor je zo'n reactie plaatst. Ik bedoel ook niet dat ze hem hengst moest laten en hem dan volledig in isolement moet laten leven, maar je kan natuurlijk ook hem samen met een andere hengst op de wei zetten.En even voor jou informatie, ik ben vrouwelijk