Nog op stal met alle dekens op (ze kijkt er ook wel erg zielig bij

Zonder hals (d'r hoofd lijkt veel te groot

De benen en de plek onder het zadel heb ik expres zo gelaten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faelivrin schreef:Wat een leuk paardje.Mooi geschoren.
loesje688 schreef:Ze heeft d'r hals ook alleen op als ze naar buiten gaat hoor, ik had er toevallig net binnen gezet en d'r hals nog niet afgedaan
Ik vond het scheren trouwens best makkelijk, het was pas de eerste keer dat ik een paard geschoren heb dus slechter kan het niet worden. Iemand uit de buurt heeft al gevraagd of ik zijn paard ook niet kon scheren
loeske87 schreef:loesje688 schreef:Ze heeft d'r hals ook alleen op als ze naar buiten gaat hoor, ik had er toevallig net binnen gezet en d'r hals nog niet afgedaan
Ik vond het scheren trouwens best makkelijk, het was pas de eerste keer dat ik een paard geschoren heb dus slechter kan het niet worden. Iemand uit de buurt heeft al gevraagd of ik zijn paard ook niet kon scheren
whaha, van z`n lang zal ze leven niet.....doet ie maar lekker zelf.
zondag wel he
yvitje schreef:haha dat ziet er grappig uit, maar is het haar voor onder het zadel nu langer?? Dan droogt dat toch minder snel na het rijden. En onder het zadel wordt het toch juist het natst? Of zie ik het gewoon verkeerd?