omdat het echt niet klikte met mijn andere paarden en het echt slecht weer werd, heb ik mijn 2 gra's naar huis gehaalt. het is maar een klein stukje grond, maar nu kunnen ze toch binnen gaan staan als het regent. wanneer het terug warmer wordt mogen ze terug naar de grote wei waar ze dag en nacht buiten staan. wat me wel opvalt is dat ze afgevallen zijn. zeker mai. ze krijgen van mij het volgende. s'morgens voordrooghooi. 2 heel grote bergen, ik schat dat het ongeveer 1 bot is. s'middags 1 kilo pianisimo een halve kilo gerst en een zo een 10 kilo wortelen. rond 4 uur terug een bot hooi en s'avonds zo een 1.5 kilo mash & mix. ik geef ze de pianisimo omdat ik ze niet kan rijden in dat kleine stukje en ik ze hier meer van kan geven als een gewone mengeling. ik plaats even foto's. hier waren ze er juist een dag of 4 denk ik. ik zal straks foto's nemen als het weer wat meezit.ze is vooral bij de flanken opgetrokken. ze heeft dit al wel vanaf het moment dat ik ze kocht, maar het was een tijd geleden veel beter, en nu krijgt ze dit terug.
eerst mai

willgraa

)
ik zou er dan misschien ffe de DA bij halen. kijken of hij wat kan vinden.
ze zijn nog maar juist ontwormt en ik doe dit om de 8 weken. ik dacht het ook, maar er zaten geen wormen bij de mest na het ontwormen. de dierenarts moet langskomen om in te enten ,dus ga ik wel eens vragen om haar te onderzoeken. nog bedankt voor de complimentjes