Nou, vandaag is Napoleon al gearriveerd!! Een tinkerruin van 10 jaar, die het ergens tussen zijn liefdevolle baasje (hij is netjes opgevoed en kan kusjes geven) en de aankoop van IndianaJones hier op Bokt (die hem op de Z'laardermarkt gekocht heeft), even niet zo goed heeft gehad. Hij zit onder de mok en de huidschilfers en is wat terughoudend in het eerste contact.Hier zit dus wel een klusje aan.
Na even geneusd te hebben met het draad ertussen hebben we ze bij elkaar gelaten. Al snel kreeg hij een paar klappen van Gam (oké als vrouwtje het wil dan accepteer ik dat maar... ALS JE MAAR WEET DAT ALLES HIER VAN MIJ IS!!)
En daarna kwam hij er bijna niet meer tussen. Eltin van Kline hier op Bokt is een 2.7 jarige hengst en vond dat hij inmiddels ook wel wat te vertellen heeft en stalkte Napoleon de hele bak door. Heen en weer gegil en slaan met de voorhoeven! Volgens ons is Nap wat langer hengst gebleven dan gebruikelijk, gezien zijn gedrag en bouw (oké even door het vette heen kijken
)Het bijzondere was ook dat ze, ondanks het gebrul en gestamp, vrij vlot samen aan een hooinet stonden te eten
Het zal wel los lopen dus
ik ben benieuwd hoe Napoleon zich hier gaat ontpoppen.Maar gelijk een klein oproepje, Napoleon is dus in het handelaren circuit terecht gekomen. Volgens die man, geruild tegen een kwpn-er. Hij deed normaliter ook niks met Tinkers. Dus als iemand iets meer van zijn verleden kent, ik hou me aanbevolen.

EDIT: krijg net van IndianaJones te horen dat de handelaar uit Rotsterhaule komt, da's hier 4 km verderop

Eltin is wel erg enthousiast hè?

dikkiedik

en verder kreeg Gam geen kans meer van Eltin

Gam ging later nog wel ff kroelen met Eltin, om Napoleon ff te laten zien dat ook DIE van hem was, haha