Lekker klooien in de paddock

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Lekker klooien in de paddock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 22:22

Sinds 5,5 week ben ik de trotse eigenaar van een Andalusiërruintje dat ik Frío heb genoemd. Frío heeft ondertussen zijn draai op zijn nieuwe stal al redelijk gevonden.
Sinds het land te slecht is om voor de paarden daar overdag op te staan samen overdag een paar uurtjes in de paddock. Frío staat daar dan samen met zijn overbuurman
Gisteren zag ik ze al samen heerlijk lopen klooien en vandaar dat ik vandaag mijn camera mee heb genomen om ze zo samen vast te leggen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

blieb01

Re: Lekker klooien in de paddock

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:45

mooi dier hoor Branka. Gefeliciteerd met je paard. Ik hoop dat je heel veel plezier met hem zal hebben. Natuurlijk verwacht ik wel meer foto's van deze knappe man Clown . Ik vind het fijn dat je weer rijd met plezier.
Volgens mij ken ik zijn buurman?? Althans hij ziet er bekent uit.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 22:51

Geen idee of je zijn buurman kent. Merenque (als ik het goed schrijf) stond al op stal toen ik Frío er bracht. Eerst stonden ze naast elkaar, later tegenover elkaar en dat vinden ze allebei erg leuk.
Rij nu weer een paar jaar en heb zeker weer plezier in het rijden. Blij toe gezien wat er destijds gebeurd is.
En uiteraard volgen er meer foto's. Mannetje is in rap tempo aan het bijtrekken en dat probeer ik toch met enige regelmaat vast te leggen.

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:55

idd merenque is het. Heb hem heel kort gereden maar dit was geen succes. Hij was wel erg heftig toen. Ik geloof dat hij nu lekkerder in zijn vel zit en vaker word bereden dan toen ik voor hem kwam.
Ik hou je topics wel in de gaten voor nieuwe pics Haha! . Woensdag ga ik pics maken van mijn nieuwe bijrijdpaard. Nu maar hopen dat hij een beetje fotogeniek is.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:17

Hij is echt knap Branka!! Wat een leuk koppie!

Merenque.. heeft die een tijdje op Poelenburgh gestaan?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 08:45

Geen idee. Ik weet eerlijk gezegd niet waar ie vandaan komt. Het een joekel van een paard, wel aanhankelijk.

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:55

maaitjuh schreef:
Hij is echt knap Branka!! Wat een leuk koppie!

Merenque.. heeft die een tijdje op Poelenburgh gestaan?

Klopt, hij stond daar een tijdje. Het is een heel aanhankelijk paard met 1 probleempje, hij kan niet stilstaan Haha! . Ik geloof dat hij rond de 1.74 zit qua hoogte. Ik moest de stijgbeugel een heel eind laten zakken voordat ik erop kon stappen. Ook zadelen was wat lastiger voor mij (ik ben 1.61) maar hij was wel erg lief.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:44

o Brank leuk paard heb je gekocht zeg! Echt een plaatje, en toch in de barokkant gebleven zie ik! Sta je nog in Bergen, ik dacht gehoord te hebben dat je op de klaas en evendijk terecht bent gekomen. Dat is idd Merenque die bij ons stond, en wild was hij niet echt Bianca, dat lag meer aan de ruiters die hij op zijn rug kreeg. Ik heb het altijd een schat van een paard gevonden.

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:17

off topic
Caira schreef:
o Brank leuk paard heb je gekocht zeg! Echt een plaatje, en toch in de barokkant gebleven zie ik! Sta je nog in Bergen, ik dacht gehoord te hebben dat je op de klaas en evendijk terecht bent gekomen. Dat is idd Merenque die bij ons stond, en wild was hij niet echt Bianca, dat lag meer aan de ruiters die hij op zijn rug kreeg. Ik heb het altijd een schat van een paard gevonden.

Hij was wel erg heftig toen. Ik geloof dat hij nu lekkerder in zijn vel zit en vaker word bereden dan toen ik voor hem kwam.
De eigenaresse was er zelf niet vaak op wezen rijden omdat ze eraf was gevallen. Dat ik hem toen reed waar jij bij was vond ik nou niet bepaald rustig.Als ik het me goed kan herrineren wou niemand op hem uitstappen ,zelfs jij niet,nadat mijn pols geblesseerd was Bloos . Maar maakt niet uit bij Poelenburgh werd er vaker met hem gereden waardoor hij rustiger was.
Bovendien vind ik dat er wel een verschil zit tussen heftig en wild Clown .

on-topic
Je hebt een pracht paard gekocht Brank, en nogmaals ik hoop dat je veel plezier met hem zal hebben. Ik gun het je van harte.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 11:09

Caira schreef:
o Brank leuk paard heb je gekocht zeg! Echt een plaatje, en toch in de barokkant gebleven zie ik! Sta je nog in Bergen, ik dacht gehoord te hebben dat je op de klaas en evendijk terecht bent gekomen.

Dank je Lon. Tja, je houdt ervan of niet hè Knipoog En het is een schat van een paard.

Caira schreef:
Dat is idd Merenque die bij ons stond, en wild was hij niet echt Bianca, dat lag meer aan de ruiters die hij op zijn rug kreeg. Ik heb het altijd een schat van een paard gevonden.

Wild is ie inderdaad niet Lon, wel soms lomp maar dat komt ook door zijn grootte denk ik. Chantal (bijrijdster) zet hem goed aan het werk en hij doet echt zijn best voor haar.
En lief is ie zeker.

En Bianca, de eigenaresse rijdt hem nog steeds niet vaak.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:28

blieb01 schreef:
off topic
Caira schreef:

Hij was wel erg heftig toen. Ik geloof dat hij nu lekkerder in zijn vel zit en vaker word bereden dan toen ik voor hem kwam.
De eigenaresse was er zelf niet vaak op wezen rijden omdat ze eraf was gevallen. Dat ik hem toen reed waar jij bij was vond ik nou niet bepaald rustig.Als ik het me goed kan herrineren wou niemand op hem uitstappen ,zelfs jij niet,nadat mijn pols geblesseerd was Bloos . Maar maakt niet uit bij Poelenburgh werd er vaker met hem gereden waardoor hij rustiger was.
Bovendien vind ik dat er wel een verschil zit tussen heftig en wild Clown .

on-topic
Je hebt een pracht paard gekocht Brank, en nogmaals ik hoop dat je veel plezier met hem zal hebben. Ik gun het je van harte.

gaat nu heel wijs haar mond houden Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:37

Leuk zeg Haha! Bofferd!!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:25

Echt een leukerd!! Ik kende die overbuurman ook al ergens van Knipoog .

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 12:01

Volgens mij is zijn overbuurman stiekum een bekend paard Haha!

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:54

BrankaZ schreef:
Volgens mij is zijn overbuurman stiekum een bekend paard Haha!

Plaats dan maar veel foto's van jouw paard dan word die veel beroemder Haha!