he dat ziet er gaaf uit zeg, nog iemand die zo heerlijk ontspannen en relaxed rond rijd! 
rij zelf ook vaak zo, leuk dat je het ook gewoon zo uit jezelf doet en niet echt een systeem volgt
toeties, ik rij dus ook zo, ik kan op deze manier ook gewoon redelijk dressuuroefeningen doen, kan mijn paard gewoon rechtrichten en stelling vragen in alle gangen, kan gewoon wijken en wenden om voor en achterhand, ook het nagevelijk kan je gewoon zonder optoming gaan vragen
buiten rijden doe ik niet zo, het blijft een paard en we zitten in nederland, als ik in amerika in de bergen zou wonen deed ik het wel, maar dan idd het blijft een vluchtdier en als er ECHT gevaar is dan moet je gewoon weg rennen.. maar het hele leiderschap in deze manier van omgang is erop gebasseerd dat je je paard nooit in gevaar brengt... ze gaan dus minder snel op hol, is mijn mening hoor hihi.. mijn paard is trouwens in de bijna 3 jaar dat ik hem heb nog nooit op hol gegaan..
maar idd hier in nederland zo buiten rijden zou levensgevaarlijk zijn, ookal zal je paard niet schrikken en doe je zelf niks fout, je hebt altijd nog medeweggebruikers die je nooit kan vertrouwen..
maare, gafe foto's dus