En hier het resultaat

De Padinus x Lear Fan

En dit is de Sandreo x Neostan

Het krulletje zit er al in, kwestie van een zadel erop en rijden maar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

VValar schreef:Mooie foto's! Het zijn twee hele mooie paarden Kajanus, daar mag je heel trots op zijn. Zijn ze alletwee nog hengst? Ik vind die Sandreo qua type en beweging heel apart. Ze zien er beide heel gezond en sprankelend uit!
en het is de bedoeling dat ze naar de hengstenkeuring gaan
Kajanus schreef:VValar schreef:Mooie foto's! Het zijn twee hele mooie paarden Kajanus, daar mag je heel trots op zijn. Zijn ze alletwee nog hengst? Ik vind die Sandreo qua type en beweging heel apart. Ze zien er beide heel gezond en sprankelend uit!
Ze zijn inderdaad nog hengsten het is de bedoeling dat ze naar de hengstenkeuring gaan
![]()
De Sandreo is al 1.68m en die is 2 jaar en bijna 7 maanden en de Padinus is nu 1.61m maar die is ook nog maar 2 jaar en bijna 3 maanden ..

Kajanus schreef:
Vanmiddag heb ik zelf deze actiefoto gemaakt, wie meldt zich aan om hem zadelmak te maken

zou ik echt uitvergroten!
!!

CarpeDiem schreef:vooral de Sandreo spreekt me heel erg aan
Iris_panta schreef:ah de padinus is mijn favoriet
Jura schreef:Wat een prachtige paarden en foto's! Wat zijn ze al volwassen voor hun leeftijd. Ben benieuwd hoe ze het op de hengstenkeuring gaan doen!
ze gaan het weekend van de 8ste richting Riekus en Ilonka Veninga en die zullen hun er weer netjes voor klaarmaken
en verder is het dan weer aan de jury wat ze er van vinden.