met Unox. Ze hebben de B4 gelopen.
hier melissa met unox

en hier met denise

en hier ff aandachtig lezen wat wel goed is gegaan en wat niet.

Nou wat vinden jullie ervan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

goldflower schreef:Leuk hoor ,maar kon melis nog wel wat zien met de cap voor haar ogen hihi.
Ziet er schattig uit hoor
Flurk schreef:waar was dat?
.
Twinklebel schreef:Ziet er leuk uit! Dat bonte paardej op de tweede foto staat sinds gisteren bij mij op stal.
Anique_Vaandrig schreef:ziet er leuk uit! hoorde dat t wel geslaagd was!
Ik vind haar beugels alleen erg kort zitten
samhorse schreef:Hoi Sandra,
Leuke foto's hoor. Doen ze zondag 22 oktober ook weer mee?
Ik heb er in ieder geval wel weer zin in. Dan moeten we proef B6 rijden. Maar die is nog makkelijker als B4, dus nou doet me ma ook maar voor de lol mee op bram haha , ben benieuwd
Groetjes,
, ze vond het harstikke leuk om te doen. Ze was wel erg nerveus en had niet zo veel kunnen oefenen maar nu heeft ze wat meer tijd om te oefenen. Hee maar wel gaaf hoor dat je moeder ook mee gaat doen, zal ik ook meedoen op unox hahaha
Flurk schreef:wanneer is daar weer een wedstrijd?
het toont wel gezellig daar
. 22 oktober is de volgende. straycat schreef:Haha wat een naam..
Verder leuke foto's ..
hij was al zo gedoopt toen ik hem kocht en dacht lkkr origineel, geen ander paard met zo'n naam. Maar ik kort hem vaak af naar Nox, klinkt even wat beter, maar als hij vervelend is noem ik hem worst hihihihi, gemeen he.

(hij was wel moe daarna zeg
)
was idd erg gezellie, en idd de volgende keer doen we gewoon gezellie weer mee 
)
* dniejs_xx schreef:ja shant hij liep heel lekker(hij was wel moe daarna zeg
)
enne sanwas idd erg gezellie, en idd de volgende keer doen we gewoon gezellie weer mee
(ik zie de fotos alleen niet)
*edit: zie ze nu wel*
Iemand nog een groom nodig?