,Sinds begin september heb ik een nieuw verzorgpaard
Zijn naam is Elfried, en hij is 8 jaar. Hij wordt veel gebruikt voor het mennen, ook in een competitie genaamd 'Power Horse' waar hij om de week aan meedoet. Via via ben ik bij Elfried terechtgekomen en ik mag hem nu gaan rijden 
Hij staat in het bos, dus ik kan daar heerlijk gaan rijden. Ook is er op 5 minuutjes stap-afstand een rijbak waar ik ook in terecht kan.
Vandaag ben ik ook lekker met hem naar buiten geweest, om een beetje het gebied te verkennen. Ik ken de omgeving niet zo goed. Op een lekker lang zandpad heb ik heerlijk met hem gegallopeerd en dat was echt machtig!
Maar voordat ik ging rijden moest ik natuurlijk eerst de allereerste foto's van hem gaan maken! Eerst heb ik er een paar gemaakt toen hij net uit het weiland was, daarna heb ik hem gepoetst en gezadeld en daar mijn nieuwe pad onder gedaan die ik ook vandaag nieuw heb gekocht
Er ging alleen wat ellende aan vooraf om hem uit het weiland te krijgen want hij heeft de vervelende gewoonte om er een spelletje van te maken. Hij laat je namelijk heel dichtbij komen en als je hem bijna kan pakken rent hij weg. Dus ik was zo ongeveer 10 minuten bezig hem uit het weiland te krijgen.. En hij zweet snel, dus toen ik ging poetsen smeerde ik al gauw het zweet uit in dikke natte plekken, jammer voor de foto, maar het was niet anders
Al jullie commentaar, reacties of iets anders leuks is welkom

(alleen liever geen reacties over de kwaliteit van mijn foto's, want mijn talent ligt daar niet, mijn camera is niet echt goed en hij bleef flitsen, ook al zette ik de functie uit.. dus vandaar het licht in de oogjes
)

Toch je mama over kunnen halen?