Hier vast een kleine selectie van de foto's.
Stephanie alvast bedankt en ik wacht met smart op de rest.
1

2

3

4

5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanniej_ schreef:Ik heb er een paar gepikt hoor
danilo schreef:Stephanie alvast bedankt en ik wacht met smart op de rest.
Sannah schreef:danilo schreef:Stephanie alvast bedankt en ik wacht met smart op de rest.
Graag gedaan hoor! Maar nog wel even geduld hebben voor de andere foto's
Wat ik trouwens niet begrijp is dat de poster een andere naam is (Sanniej) dan Danilo.
Bokt is een beetje kapot geloof ik
Sannah schreef:danilo schreef:Stephanie alvast bedankt en ik wacht met smart op de rest.
Graag gedaan hoor! Maar nog wel even geduld hebben voor de andere foto's
Wat ik trouwens niet begrijp is dat de poster een andere naam is (Sanniej) dan Danilo.
Bokt is een beetje kapot geloof ik
Kajanus schreef:Hee ze zijn weer gaaf zeg,leuk paard wat is de afstamming??
Jullie hadden superweer, dat was zweten voor de fotografemaar de foto's zijn er niet minder om geworden.
Kajanus schreef:Jullie hadden superweer, dat was zweten voor de fotografemaar de foto's zijn er niet minder om geworden.
Sannah schreef:Kajanus schreef:Jullie hadden superweer, dat was zweten voor de fotografemaar de foto's zijn er niet minder om geworden.
jaja, het was hard werken om die oortjes naar voren te krijgen. Maar het was zondag, dus gelukkig hadden we een hoop skeelers en wielrenners
Kajanus schreef:En start je ook met hem en zoja wat??
Een beetje zweten voor Sannah is niet zo erg hoor, wordt van het weekend nog veel erger voor haar![]()
Veloz schreef:Heeey moeder,
Wat een mooie foto's!!! Ze zijn echt prachtig! Ben ook benieuw naar de rest.
Heb ik ook wel interesse in als ik dat zo zie, toppie!
Kajanus schreef:Ja Sannah krijgt het weer druk bij mij, al die nieuwe aanwinsten niet bij te houden![]()
Maar dat is jammer dat hij rugproblemen heeft, weet je ook hoe het is gekomen?? Je zadel bv..
Als ik nl je foto's in je profiel bekijk en de foto's van nu is hij bij de schoft wat weggevallen... of lijkt dat maar zo..
Ik hoop in ieder geval dat je weer snel kan rijden want het lijkt me een erg leuk en looplustig paard om te rijden
Tommy10 schreef:Jeetje wat een super gave foto's zeg! Ik zou Lasimir zo bijna niet herkennen!
Groetjes Melanie