Tinkerhengstje Déclan op de keuring !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quinzy

Tinkerhengstje Déclan op de keuring !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 10:42

Sorry dat ik julie zo lang liet wachten. Maar na de keuring zijn we meteen naar een BBQ van vrienden gegaan en we waren pas thuis om 01.30 deze ochtend *oeps*
Ze hadden er geen internet Bloos( mijn vriend heeft zelf met de lap top gekeken of er nergens iemand in de buurd onbeveiligd draadloos had maar niks Tong uitsteken .Gisteren heb ik de hele dag gewerkt dus nog niet aan het bokt forum toegekomen.

Maar het was een superdagje ! Déclan gedroeg zich in bijna alle opzichten voorbeeldig! De trailer, het volk in de ring ...
We hebben hem aan het halster mogen voorbrengen wat hij ook super deed.
De jury en de voorbrengers waren helemaal weg van déclan. Hij was heel goed gebouwd, goed beenstand, mooie nek en kont ... zeiden ze en een heel leuk vlekkenpatroon.
Maar ergens kende we zijn min puntje al. Zijn draf. We hebben er nog een beetje op geoefend. Déclan heeft een superkleine hupelpupel drafje. Daar kreeg hij jammergenoeg punten voor af en werd het uiteindelijk een hoge 2de premie. Maar dat vinden we zeker ook super van hem. De jury zei ook meteen als hij ouder is kan je erop trainen en dan gaat dat zo weg.
Het was echt leuk op Alden Biezen gisteren. Ik kon dit jaar eindelijk met een gerust hard naar alle andere dingen gaan kijken want Sweety en Déclan stonden veilig in een stal.
Nogmaals sorry dat het zo lang duurde, maar we moesten eerst de bloemetjes buiten zetten hahahaha!!!
Even wat moed indrinken voor we de ring inmoeten dacht Déclan
Afbeelding
Cinthe heeft déclan vast en ik sweety. Want Déclan was toch een beetje nerveuzer als op de weide
Afbeelding
Afbeelding
Oeps foutje even een gelopje ertussen. Haha!
Afbeelding
Macho walk "ik ben stoer" ! 8)
Afbeelding
Afbeelding
En de beloning! Een welverdiende 2de premie!
Afbeelding
De jury zei nadien ook dat hij zich zo netjes gedroeg en echt beeldig was "opgeleerd" Haha! *fier*
ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden.

Methodiek

Re: Tinkerhengstje Déclan op de keuring !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:53

Aaah wat een schatje Haha!
Mooie aftekeningen en kleuren ook Haha!
Die ene macho foto is echt schattig Haha!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:54

Déclan is echt leuk! Had je hem alleen niet beter wel los kunnen laten lopen? Meestal draven ze dan een stuk beter. Maar ik heb geen idee hoor eerlijk gezegd... vind het wel knap dat hij al mee kan lopen!

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 12:00

Tja als hij los is draafd hij niet. Dan Steigrd hij alleen tegen Sweety op en gaat paardje rijden of hij galopeerd ervandoor. Voor de lessen had ik heb zelf nog niet zien draven. Sweety is een erg luie mama en als zij dan eindelijk eens een drafje doet dan Gaat Déclan helemaal door het lint van blijdschap hahahaha !

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:22

wouw! wat een mooi ventje! maar zijn mama is ook super! wat een mooie merrie zeg

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:48

proficiat!!!!! tis ook echt een knappe vent Lovers

datzelfde heb ik nu met chenoa ook: hij heeft wel een leuk drafje, maar als ik hem zou loslaten gaat ie alleen maar bokken en gek doen (en op zn moeder hangen) dus voor de keuring einde deze maand oefen ik ook alvast met aan het halster draven Knipoog

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:21

nog gefeliciteerd hè, hij ziet er ook goed uit op de foto's Ja

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 08:13

Heel erg bedankt allemaal voor de compimentjes we zijn ook trots op hem.