Vandaag zijn we afgereist naar Haghorst dat ligt onder tilburg om de vader van Noah te ontmoeten! Noah is een kruising van een KWPN x Haflinger nu was de eigenaar niet thuis maar er zou iemand zijn die wist welk paard de vader was. Wij daar aangekomen en eigenlijk wisten ze het dus niet en er werd heen en weer gebeld ja die staat in het achterste land met een bles (ik zal je vertellen er liepen 7 zwarte paarden allemaal met bles) maar wij naar het achterste land gelopen en dr stond 1 groot paard en 1 ik gokte jaarling dus die kon het niet zijn (of het moest een erg kleine twee jarige zijn) en op een gegeven moment stonden we alleen en ik keek onder de buik van die grote en het was een merrie en het kleintje een mannetje!
Wij in de auto volgens mij klopt het niet hoor, naar antwerpen gecrost in een gekke bui en op de terug weg nogmaals langs want 's avonds was de eigenaar er wel!
Het was dus niet de vader waar we hadden gestaan maar zijn 2jarige halfzus en 1jarige halfbroer!!
Voor recente foto's van noah kun je kijken op viewtopic.php?f=53&t=611406
Hier komen de foto's van zijn vader U. Noah's vader is een KWPN tuiger met als vader Orlando
Het is geen duidelijke foto zijn vader loopt in een driespan meest rechtse op de foto
Hier komt Noah's halfzus;
grote voeten zitten in de familie
Noah's halfbroer
Halfbroer & zus nog samen
Dit was het familie portret!!
Groetjes Margreet

en niet zoals in mijn droom een vierkante!! Ja de aftekeningen en die blik op het koppie van zijn halfzus, sprekend noah