Ach soms wil zelfs ik nog wel even penny spelen Paard kijkt al erg happy! }> KNUFFELTIJD!!En Tadaaaaaaa we kunnen zo bij het circus ok ok ok we kunnen ook heeeeel serieus bezig zijn!
Die derde foto, ze kijkt in de camera alsof ze denkt "zie je nou wat ze doet" Pennymuts......Rijden ziet er netjes uit hoor maar wat je verder met haar doet
Zo he wat een super super super super super mooie tinker Wow he wat een gigantische mooi paard! Jullie passen echt heel goed bij elkaar!
Whaha, fantastisch!! De blik van Irish spreekt 1000 woorden Rijfoto ziet er mooi uit!! Ben benieuwd naar de resultaten zondag de 21e! Maar eerst nog een lekker buitenritje op de 20e als de trailer vrij is!
aaah hele lieve foto's hoor, vooral die kruip idd... het is goed dat je die rijfoto er nog ff bij hebt gezet, anders was je überpenny geweest
wat een manen....................... wist niet wat ik zag.erg mooi stel zijn jullie hoor,ziet er goed uit.
hoIIIoHhh wat een liefff paardje,, mooie foto's en super mooie lange manen!!! echt een sgatje!!!!! :)DoeiiiLiEtJUH_
aaah nu zie ik eindelijk de foto's ook in het topic je bent en blijft een lief klein 15 jarig meisje he