Ik zat in groep 8 net het begin en ik ging op zoek met Desiree een [toen nog]vriendin.
We kwamen uit bij 3 leuke shetlanders waar de mensen zo aardig waren!
Rob en Marianne!
De pony's heten Sunny,Fifty en Sander.
Later ging Desiree weg en kwamen de tweelingzusjes Eline(Eejj van bokt) en Jolinde (Catcho van bokt).
Ieder deed 1 vaste,Jolinde Fifty,Eline Sunny en ik Sander.
Later ging ook Jolinde weg en deed ik Fifty 2 keer per week.
Later kwamen er kleine kinderen die erop gingen rijden en Eline en ik konden haast niks meer doen.
Toen zijn we weggegaan en gingen we verzorgen bij waar ik nu nog verzorg..check me profiel

Nu gingen Jolinde,Eline en ik vandaag met Birky 1 van de verzorgpaardjes aan de fiets naar Marianne en Rob om even bij te praten enzv.
Toen vertelde Eline dat ze het wel erg miste en hoorde we dat Samantha bijna niet meer kwam.
Toen zei Marianne van nou als jullie willen mogen jullie gaan verzorgen hoor!

Nou dat deden we dus ook!
Meteen vandaag gewassen,geborsteld goed,geknipt en even gelongeert!
Ze zijn erg afgevallen en de hoeven zagen er niet goed uit!
Maar donderdag komt de hoefsmid gelukkig alweer!

Nu doe ik de 18 jarige Shetlander van 90 cm Fifty,moeder van Sander en Sunny.
Ook is ongeveer een jaar geleden mijn *toen* verzorgshet Sander overleden waar ze niet van wisten hoe het kwam.
Heel erg verbaast was ik en ik vond het echt kl*te!
Maarja,Fifty vond ik nogsteeds erg leuk!

Nou hier de foto's van Fifty!
Zo was ze eerst:

Sunny de dochter van Fifty!
En toen werd het tijd om te...wassen!

Erg boeiend...

En toen heb ik meteen even gelongeert om het sneller te laten drogen zodat ik met het knippen en uitpluizen kon beginnen!

Toen uitgepluist,staart geknipt,oortjes geknipt en dooie puntjes van de manen weggeknipt!
En Fifty dus nu!:
Ooh ik ben verliefd op die dikke staart!

Sorry voor de vele foto's!
Graag berichtje achterlaten en Fifty's Dochter Sunny daarover heeft Eline (Eejj van bokt) nog een topic gemaakt!
Dus als je geintresseerd bent!

Groetjes Kelly!