Dus hup naar zolder, om foto,s te zoeken van mijn kleine meisje

Droppie, shetmerrie, 87 cm hoog en ze is 18 jaar geworden. Waarvan 17.5 jaar bij mij

Ze liep voor de wagen, dikke pret, samen haalde we stro en hooi, niks wat zwaar, ze liep als een trein. Ooit hoopte ik dat mijn kinderen op haar zouden leren rijden, maar helaas, toen mijn zoontje 7 mnd was. Overleed Droppie in Utrecht aan en aantal dingen. ( ze brak haar witte bloedlichaampjes af, plaste tomatensap rood, had heel veel pijn, schuurde d,r hele hoofd kapot)Zaterdags met de arts overgehad, hoe of wat. Hij zei laten we het weekend afwachten en dan de beslissing nemen, ik vond dat oke. Heb lang bij d,r gezeten,,bedankt voor de fijne jaren, en zei als je het niet meer kan, dan mocht ze gaan. Zondag ochtend werden we gebeld, ze was overleden. Blij dat ik de beslissing niet hebben hoeven maken.
Nu jaren later mis ik haar nog steeds. De angst dromen zijn gelukkig weg. (droomde dat ik haar als mnd niet uitgemest of gevoert enzo.)
Maar hier een aantal foto,s van mijn kleine meisje.
Hier een heerlijke slaapkop(deze foto moet ook ergens in Rien Poortvliets boeken staan)
De enige foto van haar en Dennis