weet van gekigheid niet waar ik moet beginnen, maar heb een paard!
altijd gezegd van is veelste duur en ik rijd wel paarden van anderen, en nu sinds nog geen week heb ik er 1, pffff het dringt allemaal pas langzaam tot me door.
3 weken geleden, kwam de moeder van een vriendinnetje van me zusje, haar dochter ophalen hier, en ze vertelde dat ze een paard had gekocht maar dat het niet ging, ze hadden gezegd dat het paard heel mak was maar dat was dus niet zo.
paard was voor haar en haar dochter bedoeld maar zoals hij nu deed gingen er gewoon ongelukken mee gebeuren, dus ze zocht iemand die hem tijdelijk wou bijrijden tot ie wat gewend was, maar ze kon niemand vinden.
dus ik mee stal gewoon om hem tebekijken en had hem even losgegooid voor d'r.
uiteindelijk aangeboden dat ik hem wel tijdelijk wou rijden, dus zodoende ging ik hem rijden en ging lekker, dacht meteen al wat een leuk paard is dat.
om een lang verhaal kort temaken klikte het gewoon niet met de eigenaresse en ik zou hem nog rijden tot de handelaar hem op zou komen halen, maar na een gesprek met de eigenaresse en me moeder, heb ik besloten hem tekopen
hij is een 8 jarige ruin en hij heet Rolex, altijd recreatief gereden dus hier en daar moet er nog wat gesleuteld worden.
volgens mij heeft hij ook het aardige meegemaakt want hij is wat kopschuw en erg onzeker.
dus als iemand hem herkent en informatie van hem heeft graag!
nou hier de foto's
en, wat vinden jullie van me paardekind?

.