hier staat ie wel stoer
als ik maar hard genoeg zwaai stijg ik vanzelf op
portretje van de buurman
ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig

ik vlieeeeg
en nog wat hoofdfoto's
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trisca schreef:Volgens mij trilde de grond...
Wat een geweld, geweldig hoor al die kracht
Javayo schreef:trisca schreef:Volgens mij trilde de grond...
Wat een geweld, geweldig hoor al die kracht
Ik voelde de grond hier zowat trillen door naar de foto's te kijken, er straalt echt kracht vanaf! Wat is het toch een stoer paard Sandra!
sandr0 schreef:Hihi dank je welJa t is wel een tank als ie gaat. Maar t is aan de andere kant echt nog een kleine kwajongen hoor!! En t karakter is super dus dat heft de kracht een klein beetje op
Javayo schreef:sandr0 schreef:Hihi dank je welJa t is wel een tank als ie gaat. Maar t is aan de andere kant echt nog een
kleine kwajongen hoor!! En t karakter is super dus dat heft de kracht een klein beetje op
geweldig dat je het bij zo'n paard nog over een 'kleine jongen' kunt hebben!! Dat ik de mijne nou nog een ukkie noem... maar 'klein' is nou niet de eerste gedachte die me bij Boris te binnen schiet!
Javayo schreef:sandr0 schreef:Hihi dank je welJa t is wel een tank als ie gaat. Maar t is aan de andere kant echt nog een kleine kwajongen hoor!! En t karakter is super dus dat heft de kracht een klein beetje op
geweldig dat je het bij zo'n paard nog over een 'kleine jongen' kunt hebben!! Dat ik de mijne nou nog een ukkie noem... maar 'klein' is nou niet de eerste gedachte die me bij Boris te binnen schiet!
sandr0 schreef:Hihi dank je welJa t is wel een tank als ie gaat. Maar t is aan de andere kant echt nog een
kleine
kwajongen hoor!! En t karakter is super dus dat heft de kracht een klein beetje op
Maethoriel schreef:Oeh, wat een gaaf paard! Ik ben dol op zwarte paarden, en deze gentleman mag er echt wezen![]()
Hij had het lekker naar z'n zin zo te zien
Liesjegirl9 schreef::wow: wat een Prachtig paard zeg!
Staat met mond open*
Niet te geloven, Die spieren
Té gek