Vandaag liet ik ze los in de bak en ik dacht laat ik eens wat foto's ervan maken! Dus bij deze! JENTELMURELLA--> Hoogdrachtig en al aan het kegelen dus geen spectaculaire foto's!TURELLATurella drafTurella galop
leuke foto's heb je ze altijd peesbeschermers om als je ze los laat?wow murella is echt dik dat veulentje komt vast gou
heej margriet,Leuke foto's . hopen dat het veulentje snel komt!! ze is al behoorlijk dik wanneer is ze uitgerekend?Turella is echt een leuk paardje om te zien weet niet maar vind haar ze is toch een ze? Ze heeft gewoon echt een té lief koppie
he leuke fotos hoor!! en wat heerlijk een binnemanege !!!!hadden wij eerst ook hahanou hopen dat het veulen snel komt!!!
@perla: Meestal wel ja!@taber: zondag 26 maart is ze uitgerekend!@thesam: Ja klopt de bak moet gesproeid worden!
leuke foto's margrieten hopelijk komt het veulen nu toch eindelijknu wel lang genoeg gewacht he haha 24 uur!
heej leuke foto's hoor!Ook leuke van jentel...en wat is murella dik..haha...word tijd dat het veulen komt!
hahaha.. maar nog geen veulen las ik? vreemd toch? ze geeft op alle manieren aan dat het niet lang meer gaat duren... pff wat spannend voor jullie..