Fotootjes van afgelopen zomer in Frankrijk: Strandrit!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Fotootjes van afgelopen zomer in Frankrijk: Strandrit!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 17:53

Misschien een beetje laat, maar ik zat in mn digi-camera foto's te spitten, en toen zag ik dus foto's van mijn ALLEREERSTE strandrit... het was afgelopen zomervakantie in frankrijk, Vendée. er zitten ook creatieve uitspattingen van mijn vader en moeder tussen

1.Afbeelding
Mijn pony staat helemaal achteraan op de foto Clara heet ze, ze was heel mooi, alleen von k dr wel heel dun...

2.Afbeelding
Daar komen we al aan mams staat aan de zijkant van de foto...

3.Afbeelding
Ik ben de 3e van links ik heb lang moeten kijken, maar ik had een lichtblauw vest aan, en dat kan ik op die foto nog net zien

4.Afbeelding
Dit vind ik echt zoooo mooie foto zie je die manen lekker wapperen enzo... de teugels zijn lang, maar zo moest k dat doen... was even wennen, maar ze was super lief, hobbelde gewoon lekker achter de rest aan enzo... was echt lieff

5.Afbeelding
Hier zijn we net weer terug, ik ben in t midden
De jongen die je helemaal rechts ziet, had zn pony mee, een super hyperactief arabje... maar hij speelde gewoon met zn pony telkens net iets verder gaan, maar die pony vertrouwde hem gewoon blind, dat was echt heel leuk om te zien die pony had trouwens wel iets van 3 brandmerken, dat vond ik minder mooi, maar zal wel waarde hebben

6.Afbeelding
Nog keertje weer terug. De pony die je nu helemaal rechts ziet, was echt een suuuupermooi paardje!!! maar ik heb sowieso iets met valkjes

7.Afbeelding
dit paard had de begeleidster mee, was echt een supergrappig paard, die ging constant gapen ook tijdens het rijden

En dan als laatste nog even de creatieve uitspatting van mn vader :

8.Afbeelding
Ik vind het wel een heeeeel erg mooie foto!!!

Nou, wat vinden jullie van de foto's?
Laatst bijgewerkt door Amethyst_ op 13-03-06 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:02

leuke foto's!! ziet er erg leuk uit!

Eleionomae

Re: Fotootjes van afgelopen zomer in Frankrijk: Strandrit!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:18

Oeew lekkere zomer foto's!

Heb nu al weer zin in de zomer

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:53

Oeeh, ik wil ook Waarom ligt de Bongerd niet aan het strand

Stoeptegel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:14

tof hey. was vast wel warm daar zeker

Amethyst_

Re: Fotootjes van afgelopen zomer in Frankrijk: Strandrit!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 22:23

Viel best mee het was 's Ochtends om 8 uur ofzo omdat van 10 tot 10 mag er niet op het strand gereden worden... maar later die dag was het wel vet warm alleen het waaide telkens vet hard, dus dan hou ik niet zo van strand we gingen wel elke avond naar het strand om te vliegeren en nou kan ik het vet goed, met zown matras vlieger stunten, das echt grappig