Nu de foto's. Gelukkig had ik mijn regenjas aangedaan! Toen we midden in het bos waren begon het namelijk keihard te hagelen!
1.
Ik op Nike enkele meters van de wei weg2.
Ik op Nike bij een natuurgedoe in de buurt.(waar eigenlijk geen pony's mogen komen
)3.
Beetje door het water4.
En rijden maar!5.
Bij weer een ander paadje..6.
..Moest Nike eens even goed kijken 
7.
Oeh!
8.
En in het bos9.
Un drafje..10.
En een drafje ergens anders11.
En Jouelle op Nike12.
Even poseren13.
En nog een keer..14.
Onder het weg rijden maar even de gedraaide teugel goed doen 
15.
Drafje16.
Leuk! 
http://www.zippyvideos.com/419764431405 ... lding_049/ Jouelle op Nike draven in de hagel
17.
Tjaah..en dan wil Nike niet meer stoppen. (Na de hagelbui)18.
En Jouelle denkt even mooi.19.
En Nike denkt; nahh geen zin in
20.

21.
Daarna toen het echt droog was heel even in de wei gereden om onder andere ook te kijken hoe Nike draafde.22.
hiih 
23.

http://www.zippyvideos.com/248603270405 ... lding_098/
24.
En in de wei was ik even op Mariska gaan zitten omdat Jouelle eens had gezien op foto's dat ik zonder zadel/hoofdstel op Mariska zat. En dat wou ze wel even zien
Dus ik klim erop. Wel zonder cap + met lolly
(heb snel ut lollydinges weggedaan) Even touw aant halster omdat Jouelle ook wel even op Mariska wou25.

26.
Dus Jouelle op Mariska27.

28.
29.
Even klein beetje VD in de stal..maar Mariska dacht van ja ja geef me maar gewoon dat lekkers! 
30.

31.
En Max de ezel die op commando kan flemen
(ie kan ook buigen
)32.
Nog een keer33.
En Jouelle aan de longe op Mariska34.

35.
En een drafje.. wat Jouelle niet lekker vond zitten
36.
Heel even in de stal op Nike. (ik weet dat Nike niet zomaar iets zal doen, en voor even kan dit geen kwaad)37.
Toen vond Nike ut genoeg en wou ze de staldeur open maken 
38.

39.
En ik nog even op Nike 
Dat waren de foto's..hehe
A.u.b. geen commentaar over dat we geen cap op hadden met Mariska. (de caps waren ook zeiknat en lagen binnen..volgende keer doen we um gewoon op
)