Na 2 weken vorst en pony's die geen benen konden strekken (ze liepen op eieren in de bak, omdat ie zo hard was ) was het gisteren dan eindelijk aan het dooien. Dus ik gereed met camera Neon los in de bak gedaan. Had vuurwerk verwacht maar natuurlijk had ze in de gaten dat ik de camera bij had dus deed ze niet wat ik verwachtte. Kwamen 2 kleine bokjes maar uit. Toch nog een aantal leuke foto's gemaakt.
Nog maar even voor de duidelijkheid, dit is een 5-jarige appaloosamerrie van Kantjes Ronaldo (haar pappie is het meest aparte), en op dit moment is het ook nog een drachtige muts.
En SANEX, ze kan heel hoog bokken, dit was echt een lekker laag ik pest mijn baasje bokje.
Heeeeej leuke foto's. Ik zie dat het jou wel lukt om foto's van Neon te maken zonder de oren op standje "vliegtuig"?? (als ze mij ziet met een camera floepen haar oortjes namelijk altijd horizontaal om zo elegant mogelijk op de foto te komen ) Ze ziet er goed uit, heb haar lang niet gezien (voor het laatst vlak nadat ze Devdan gekregen had)
Jaja, maar haar buik loopt nog wat achter vergeleken de rest in het db-topic. Maar geduld hebben, als jouw veulen er al lang en breed is heeft Neon misschien een buikje die de moeite waard is om op de foto te zetten.