ProbeerFotoShoot paardje van mn straat enz.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bino_Pino

ProbeerFotoShoot paardje van mn straat enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 15:10

ik wou vandaag eens mooie foto's proberen maken dus ben ik naar buiten gegaan ,, eerst wat in mijn tuin , mn hond, mn kippen , en geprobeerd vogeltjes maar die vliegen altijd weg ! en dan wou ik op paardje oefenen en ben ik naar Sabien gegaan

hier de foto's ;

Afbeelding Mn kip , zelf vind ik het wel een mooie foto

AfbeeldingMn andere kip (deze valt aan ! )

Afbeelding mn lieve hond met haar jasje aan ! (si geschoren) ze is wel bang van camera dus heb weinig mooie foto's !

Afbeeldingnog eens hier zie je haar hoofdje goed ! lieverd hé!?

Afbeelding dan vogel

Afbeelding nog eens

Toen ben ik naar een paardje van mn straat gegaan ! ze is wel oud ! en ik vind dat ze niet zo goed verzorgd word !! ze krijgt brood , haar hoeven worden bijan nooit gedaan !(heb foto van) , heeft spannend touwhalster, haar stal zit vol gaten ! en is vies EN haar drinken was helemaal bevroren !!! vond niks om het wat kapot te doen

foto's ;

AfbeeldingSabien komt

Afbeeldinghaar drinken,,

Afbeeldinghaar hoofdje lief kijken kan ze nog wel (dit bedoel ik met het halster )

Afbeelding

Afbeeldinghoefjes.. zielig hé

Afbeelding Piep

Afbeelding Eten..

Afbeelding haar wei ! (maar in deze stal 'slaapt' ze nooit)

Afbeelding

Afbeelding eventjes krabben !

Afbeelding Stappen

Afbeelding

Afbeelding Wat zie ik daar?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding ze is nogal ingevallen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeeldingmager hé..

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren ze !
Wat vinden jullie van mn foto's ?
en van het paardje?

Groetjes xXx
Laatst bijgewerkt door Bino_Pino op 27-01-06 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: ProbeerFotoShoot paardje van mn straat enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:13

mooie foto's
wel zielig paardje

whisperramse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:16

kan je niet proberen het "halstertje" met een schaartje voorzichtigjes los te knippen?
het valt echt niet aan te zien!
je foto's vind ik wel nog leuk, vooral het jasje van je hondje vind ik grappig

wyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:27

je mag niet zomaar in andermans spullen gaan zitten knippen. je kan hooguit de eigenaar waarschuwen dat het halster te strak zit! ik denk ook niet dat je zomaar een paard van een ander die er niks vanaf weet hier ff op bokt mag zetten. kan aan mij liggen

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:27

verder wel leuke foto's geworden. vind die kippen wel heel mooi

whisperramse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:29

@ wyona, ik zal dan wel zeer penny klinken, maar ik zou het toch wel doen hoor!
kijk eens het is gewoon een veel te strak strotouwtje!
dat kan je zelfs geen halster noemen!
ik heb bij een paardje hier in mijn buurt ook haar halstertje afgedaan, het was echt in haar neus aan het groeien

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:33

Weet je niet wie de eigenaar is van dat paardje? Ander kun je misschien vragen of jij dat paardje af en toe mag poetsen ofzo... of met haat wandelen

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 15:34

@ whisperramse : jij kent Tamara Coppejans? ik ook !! ze rijd bij mij op boerderij ze zei het juist

@wyona ik zet de foto's er niet op omdat hij er niet goed voor zorgt maar omdat ik gewoon foto's wou maken van een paardje en aangezien ik vandaag niet naar mn verzorgpony's ga.. daar kan hij niks op tegen hebben toch!?

@Sifra_ ja ik weet wie het is.. ik en een vriendin hebben het al gevraagt en hij zei dat het niet nodig was..

bedankt voor de reacties al

Deetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:34

Heej,
Ken je die mensen van wie de pony is omdat die pony bij jouw op de straat staat,
Want dan zou je kunnen zeggen/vragen of dat halster niet af kan, en een nieuwe ofzo,
Ik vind de foto's wel leuk ,

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:35

dit klinkt idd erg penny. je mag nu eenmaal niet zomaar andermans spullen verknippen. ook al heb je de goeie bedoelingen! ga dan gewoon naar die eigenaar en zeg gewoon dat het halster te strak is. is haar beest haar verantwoordelijkheid, maar blijf er gewoon vanaf. anders de db bellen ofzo.
heb jij dat halstertje ook kapot geknipt of alleen afgedaan en bij de wei gelegd?
en ik zou er wel wat op tegen hebben als ze zomaar mijn paarden gaan fotograferen met de text zielig he. ligt eraan hoe je het brengt ebony-lover

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 15:39

ja,, maar ga er neit zo veel meer langs , heb niet zoveel tijd meer en de eigenaar .. die komt alleen voor haar brood te geven en in haar stal te steken ! dus zie ik hem ook bijna nooit .. vroeger toen ik nog kleiner was vroeg hij me eens of ik op haar wou zitten .. maar ik geraakte er niet op maar nu zou ik het zeker niet doen !! het arme beest maarja ik was klein en wist er nog niet zoveel van .. ze is ook al heel oud !! in de 30 dacht ik !!

ik vind het gewoon zielig is mn eigen mening toch ! en het halster doorknippen zou ik ook niet doen ! dat is wel waar

pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:50

Neem de beslissing wel overwogen dan kan niemand jou wat verwijten
en gewoon doen het halster afknippen, als jij dat nodig vind!

Kom nou zoveel waarde heeft dat halster niet.

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:08

ebony_lover schreef:
vroeger toen ik nog kleiner was vroeg hij me eens of ik op haar wou zitten .. maar ik geraakte er niet op maar nu zou ik het zeker niet doen !! het arme beest maarja ik was klein en wist er nog niet zoveel van .. ze is ook al heel oud !! in de 30 dacht ik !!

Toen zou wou je niet op dat beesje rijden maar nu wel?
Hallo! Ze is 30. Niet echt vol. Is verwaarloosd om het zo maar te zeggen. En dan gaan rijden? Ik weet niet hoor, ga er dan mee wandelen. Of een lekkere poetsbeurt geven.

Ik vind ook niet dat je zomaar zeker bij dit paardje om deze "verwaarloosd" is niet zomaar op bokt zetten! De eigenaren weten dit niet. Jij verzorgd het paard niet etc. Ik vind dat niet kunnen zomaar.

Als je echt zoveel om die pony geeft knip je dat "ding" wel af. Of je zoekt de eigenaren even op en geef ze dan een nieuw echt halster. Die dingen zijn maar 5/6 euro bij de welkoop.

pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:12

Nee, dat heeft de TS ook geschreven dat ze nu niet er op gaat rijden!
Wel even goed lezen hoor.

Het paardje staat op een openbare ruimte en daar mag je gewoon foto's maken

Ninaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:13

leuke foto's maar halster ziet er sneu uit en moet je ze niet bij fotofun neer zetten?

Maisie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:20

ja idd halster er af gaat in de huid groeien en dan ist leed helemaal niet meer te overzien. maak anders een nieuw halster of koop er eentje. beetje hooi zou ook niet slecht zijn voor t beesie en een kapbeurt maar ja dat is niet aan jou natuurlijk.

sucses ermee.

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:22

leuke foto's
Die hond
allen dat paardje...... arm beest....

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:29

nou zeg dat die eigenaar er niet naar om kijkt is bij alle moet hij zelf weten maar had op zijn minst dat touwtje (halster ) eraf gehaald meen je hoe dat snijd andermans bezittingen of niet maar dat kan echt niet.
Is geen hond die erheen kijkt en hij zou dan ophef gaan maken voor een banketstaaf touwtje sjee hey denk aan dat paardje en niet aan de eigenaar en als die het zou zien en wat zegt sjee ik zou hem wel de waarheid vertellen waar die mee bezig is en de DB bellen!....

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:30

Dat 'halster' moet echt af.

Arm beessie.

_Sammy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:40

Jij kan er idd niks op doen dus de mensen moeten niet tegen haar boos gaan doen!
Je kan hem wel idd afknippen en een oud halstertje weer kopen die goed zit..
Maar dat is aan jou als ik daar was zou ik het gewoon doen..
Maar verder leuke foto's hoor je hondje lijkt op die van mij

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:49

Ah getver.. knip dat halstertje eraf zeg.. bah bah

Sayangki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 17:05

Je zou de dierenbescherming kunnen bellen en anoniem een melding ervan doorgeven. Dan gaan ze kijken en eventueel de eigenaar een waarschuwing geven. Mocht ie niet luisteren dan wordt het paard in beslag genomen.... Ik zou zelf niets ondernemen maar het echt aan de DB overlaten!

Verder maakt je camera wel mooie duidelijke foto's!

veertjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 17:09

aaahhh zielig!!

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 17:10

pony schreef:
Nee, dat heeft de TS ook geschreven dat ze nu niet er op gaat rijden!
Wel even goed lezen hoor.

Het paardje staat op een openbare ruimte en daar mag je gewoon foto's maken

Foto's maken oké. Maar op bokt zetten? Ik vind dat wat te ver gaan. Het is en blijft internet. Ik zou mijn pony ook niet graag zomaar op een site zien staan ookal wordt die wel gewoon goed onderhouden.

Ik begreep eruit dat ze er wel op wou rijden. Moet ze het maar wat duidelijker typen hoor.

Laurier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 17:14

heej... ach gerum paardje ...
als ik jou was zou ik het halster (nou ja, als je het zo kunt noemen) gewoon afdoen en zover mogelijk in de wei gooien ofzo... je kunt dan wel zeggen ja je hoort gewoon niet aan andermans spullen te zitten...maar dan denk ik weer van ja maar hoor je een dier dan zo rond te laten lopen? zonder er iets aan te doen? zonder dat er iemand iets om geeft? want ach joh.. het is maar een dier, dat moet die eigenaar zelf maar uitzoeken...
het spijt me hoor, maar zoiets kan ik echt niet aanzien! ik en een vriendin van mij hebben een tijd terug bij een pony ook zijn `halster`afgedaan en ergens in de wei gegooit, hij heeft een vrij grote wei... en raad eens? het heeft geholpen!! hij heeft nu gewoon niets meer om, veel beter dus... (het kan goed zijn dat ze het halster nog niet eens meer gevonden hebben)...
gelukkig waren wij niet de enige die zoiets hadden van ach gerumme pony want toen we de volgende dag even gingen kijken kwam er een mevrouw langs, en die zei: oh, gelukkig heeft hij eindelijk zijn halster af, dat stomme ding sneed echt in zijn hoofd... dus wij zeggen zo ja dat hebben wij gedaan... zegt zij zo: oh, dat is maar goed ook, ik zat toevallig net te denken dat als hij het nu nog steeds om had ik hem af zou doen...

sorry beetje lange tekst geworden , maar wat ik dus zou doen is gewoon afdoen dat ding!