Dit was ook het veulen van de allereerste verzorgpaardjes van mij en me vriendin.
De foto's zijn gemaakt van: 2000 tot 2005
Je kunt je dus voorstellen, dat ik (het blonde meisje op de foto's
)nog best klein ben en pas 12 jaartjes oud
(wordt binnekort 18)(foto's zijn niet allemaal evengoed, want ik ik heb de foto's gemaakt uit me fotoalbum
, Dus het zijn foto's van foto's )FF voorstellen!!
~%~ Mama Sally, met kindje in de buik en probeert me poetskist te plunderen... Jah, hongerig he?? ~%~

~%~ Lief kusje van Sally gekregen! Zoals je ziet ik doe nix, ze deed het helemaal spontaan uit zichzelf
~%~
~%~ Papa Max (was een ruin, maar beschermde Sally met zijn leven) ~%~

~%~ Max met me beste vriendin ~%~

~%~ Eindelijk op 24 Februari 2000 (5 dagen na me eigen verjaardag) wordt baby Fleur geboren! hier is ze 2 dagen oud! ~%~

~%~ Zo nieuwsgierig als ze was, kwam ze meteen kijken ~%~

~%~ Ze liet zich al redelijk braaf aaien, want mama zorgde dat er niets gebeurde ~%~

~%~ Dan is Fleur alweer 3 maanden en een springtalent!
(Voor de duidelijkheid: er lag een mini plasje water op de grond... ze bleef maar heen en weer rennen om te kunnen springen) ~%~

~%~ Even knuffelen met Fleurtje ~%~

~%~ Ook Fleur moet geborstelt worden... Ze zag het ergste uit altijd... Zij was gewoon Sally en Max bij elkaar.... ~%~

~%~ Maar een ondeugd was ze zeker... Altijd als je iets vast had moest zij het hebben! Ze is er geregeld vandoor gegaan met onze borstels.... Hier wil ze Lenny's strootje hebben ~%~

~%~ Lieve foto van Max, Lenny & ik ~%~

~%~ Groeps foto, Fleur was naar de opfokwei dus die kon er helaas niet zijn ~%~

~%~ Nog eens een groepfoto ~%~

Toen Fleur terug zou komen van de opfokwei, was ze bijna 1 jaar. We hebben geen foto's kunnen nemen. We moesten afscheid nemen van onze lievelingen, want ze gingen samen met hun baasjes naar Frankrijk verhuizen...
In die tijd is Max overleden....Deze lieve beer heeft 31 mogen worden...
In 2005 ben ik samen met mijn moeder deze schatten in Frankrijk gaan opzoeken. Fleur was net 5 jaar geworden!
Deze foto's zijn wel origineel genomen
~%~ Prachtige Sally!! ~%~

~%~ Weer herenigt ~%~

MAAR DAN..........
~%~ Fleurtjjeeeee!! ~%~

~%~ Me kleine meis is groot geworden.... ~%~

~%~ En dan nu een paar foto's.....*slik* Niet normaal hoe dit paardje zich ontwikkelt heeft... ~%~

~%~ Fleur moest naar de hengst gebracht worden... omdat de eigenaren wisten dat ik kwam, kreeg ik de eer om deze schoonheid erheen te rijden!! ~%~

~%~ Deze vind ik echt mooi.... ~%~

~%~ Dit werd de mooie jongeman. Een mooi lieve Arabier hengst ~%~

Fleur zou 3 weken bij de hengst blijven, dus kwam het 2e afscheid... Ik bleef nog maar 1 dag...
~%~ Terug bij Sally kon ik nog 1 dag genieten van haar.... En dan moest ik alweer gaan.. ~%~

Het was geweldig om me kleine meid na al tijd weer te zien. Het was wel heel emotioneel in het begin..... Me vriendin ging helaas niet mee... Ze had erg veel verdiet dat Max er niet meer was...
Sorry voor de hoeveelheid foto's, maar ik kon niet kiezen....
Plaats gerust een berichtje!